;
coinex

توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر رمزارز توسط ویزا ؛ پروژه جدید برای رونق بازار کریپتو

کوی شفیلد، رییس بخش رمزارز ویزا در تاریخ 24 آوریل در صفحه توییتری خود خبر از توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر رمزارز توسط ویزا داده است.

مدتی پیش براساس یک پست که از سوی ویزا در تاریخ 20 آوریل منتشر شد، بخش رمزارز این شرکت در مرحله توسعه نسل بعدی محصولات برای تسهیل تجارت دیجیتال در زندگی روزمره قرار داشته است. در همین راستا، جهت توسعه محصول، ویزا در پی استخدام مهندسان نرم افزار فعال در زمینه برنامه نویسی، سیستم‌های پشتیبان فناوری Web3 بوده است.

«کوی شفیلد»، رییس بخش رمزارز ویزا، اعلام کرد که طراحی محصول آینده ارز دیجیتال ویزا جهت راهنمایی جریان اصلی پذیرش شبکه‌های بلاک‌چین عمومی و پرداخت‌های استیبل‌کوین انجام شده است. شفیلد در توییتر خود بیان داشت: «ما علاقه‌مند به بهره‌گیری از Github Copilot و سایر ابزارهای مهندسی با استفاده از هوش مصنوعی جهت نوشتن و اشکال زدایی قراردادهای هوشمند هستیم.»

بیشتر بخوانید: توسعه یک چت بات اختصاصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی

برنامه توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر رمزارز توسط ویزا

یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت جهان، یعنی ویزا در سال 2020 طی یک اقدام شگرف به صنعت کریپتو جانی تازه داد و همکاری خود با شرکت بلاک چین سرکل (Circle) جهت پشتیبانی از استیبل‌کوین یو اس دی کوین (USD Coin) در کارت‌های اعتباری خاص را آغاز کرد.

به همین جهت ویزا دارای آگاهی مناسبی از راه‌حل‌های لایه 1 و لایه 2 و نوشتن قراردادهای هوشمند از طریق زبان برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity) است. لازم به ذکر است که زبان برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity) به طور ویژه برای شبکه اتریوم معرفی شده است که جهت ایجاد قراردادهای هوشمند بر روی پلتفرم‌های بلاک‌چین و سازمان دادن زنجیره‌ای از سوابق تراکنش‌ها در سیستم بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر رمزارز توسط ویزا

از طرفی برنامه جدید ویزا نیازمند به درک خوبی از شبکه‌های دفتر کل توزیع شده عمومی و مجاز، پروتکل‌های امنیتی، نگهداری کلید خصوصی و همچنین پروتکل‌های جدید اتریوم مانند ERC-4337 خواهد بود.

این شرکت کم کم خدمات ارزهای دیجیتال خود را توسعه داده است، با این‌حال همکاری خود با برخی از شرکت‌های رمزارزی را به علت بازار نزولی کریپتو در سال 2022 و سقوط شرکت‌های بزرگ همچون سلسیوس و صرافی FTX فعلاً متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توسعه قابلیت‌های پرداخت مبتنی بر رمزارز توسط ویزا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر