;
coinex

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا معرفی شدند

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا رونمایی شدند. موتورولا دو ساعت هوشمند کاملاً متفاوت را در کنار محصولات جدید دیگر خود معرفی کرد.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا معرفی شدند. شرکت محبوب موتورولا از دو ساعت هوشمند به‌نام‌های Moto Watch 200 و Moto Watch 70 با فرم‌فکتور و قابلیت‌های مختلف رونمایی کرد. موتو واچ 70 یک ساعت هوشمند پایین‌رده و اقتصادی و موتو واچ 200 یک ساعت هوشمند پرچمدار با مشخصات و کیفیت ساخت عالی است.

موتورولا روز گذشته سنگ تمام گذاشت و از چندین دستگاه هوشمند مانند گوشی‌های هوشمند، گوشی تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند جدید و غیره رونمایی کرد. با سابقه‌ای که از این برند خوش‌نام در ذهن وجود دارد، می‌توان گفت که تمامی محصولاتی معرفی شده موتورولا قادراند کاربران را راضی نگه دارند. در ادامه با مشخصات دو ساعت هوشمند جدید این شرکت همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: موتورولا اج 40 پرو رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا از راه رسیدند

موتورولا شب گذشته ساعت‌های هوشمند موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ را رونمایی کرد. مدل اول، ساعتی پایین‌رده با تمرکز بر قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام است و دومی از مشخصات سطح‌بالا نظیر نمایشگر AMOLED و برقراری تماس ازطریق بلوتوث بهره می‌گیرد. موتورولا قیمت و تاریخ عرضه‌ دو ساعت جدیدش را اعلام نکرده است.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا از راه رسیدند

ساعت هوشمند Moto Watch 200 از نمایشگر ۱٫۷۸ اینچ AMOLED و بدنه‌ آلومینیومی ۴۵ میلی‌متری استفاده می‌کند. این ساعت تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و از حسگر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج و ارتفاع‌سنج بهره می‌گیرد. موتو واچ ۲۰۰ بیش از ۲۸ حالت ورزشی را پایش می‌کند و GPS داخلی دارد.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا از راه رسیدند

موتو واچ ۲۰۰ به سیستم‌عامل Moto Watch OS مجهز است و از میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس استفاده می‌کند. ساعت موردبحث به باتری ۳۵۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که به ادعای موتورولا تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

موتو واچ ۲۰۰ ازطریق Bluetooth 5.3 LE با گوشی ارتباط برقرار می‌کند و توانایی تشخیص سقوط از ارتفاع را دارد. این ساعت در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

دومین ساعت جدید موتورولا، موتو واچ ۷۰ است که نمایشگر خمیده‌ ۱٫۶۹ اینچ LCD دارد و از بدنه‌ی ۴۳ میلی‌متری از جنس آلیاژ زینک (روی) استفاده می‌کند. موتورولا می‌گوید موتو واچ ۷۰ گواهی ضدآب IP67 دارد و از حسگر ضربان قلب و دماسنج بهره می‌گیرد. واچ ۷۰ همچون واچ ۲۰۰ روی خواب و فعالیت‌های بدنی نظارت می‌کند و بیش‌از ۱۰۰ واچ‌فیس دارد.

موتو واچ ۷۰ از Bluetooth 5.0 LE پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل Moto Watch OS عرضه می‌شود. این ساعت باتری ۳۵۵ میلی‌متری با شارژدهی ۱۰ روزه دارد و در رنگ مشکی روانه‌ بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ جدیدترین ساعت‌های هوشمند موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر