;
coinex

استفاده از سرویس گنجه برای کسب‌وکارهای خرد رایگان شد

به‌منظور کمک به رونق بیشتر کسب و کارهای کوچک، استفاده از سرویس گنجه و کمدهای هوشمند این مجموعه تا انتهای سال 1402 برای فروشگاه‌‌‌های اینترنتی رایگان است.

با اجرای طرح محدودیت‌های اینترنتی طی ماه‌‌‌های اخیر، در بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی شاهد کاهش محسوس فروش بودیم، به‌گونه‌ای که برخی تا مرز تعطیلی نیز پیش رفتند. در همین راستا افزایش هزینه خدمات لجستیکی هم بر افت بیشتر حاشیه سود برخی از این فروشگاه‌‌‌ها دامن زده است.

گنجه در آن دسته از استارتاپ‌هایی قرار می‌گیرد که  در حوزه تامین هوشمند زیرساخت‌‌‌های لجستیکی برای کسب و کارهای اینترنتی کار می‌کند. در حقیقت با گنجه‌‌‌ها یا کمدهای هوشمند توزیع‌ شده در سطح شهر، دریافت بسته‌‌‌های ارسالی برای کاربران تسهیل خواهد شد. بنابراین خرید از فروشگاه‌‌‌های آنلاین، در نزدیک‌‌‌ترین گنجه به محل زندگی شما قرار می‌گیرد و شما در هر ساعت از شبانه‌روز این امکان را دارید که با مراجعه به آن بسته خود را دریافت کنید.

به همین جهت استارت‌آپ گنجه که بیشتر در زمینه تامین بخشی از زیرساخت‌‌‌ها و خدمات لجستیکی دیجی‌‌‌کالا مشهور است، برنامه دارد تا در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود و جبران بخشی از ضرر رقم خورده برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک، امکانات و خدمات رایگانی را برای فروشگاه‌های اینترنتی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: زارع پور: با وجود فیلترینگ اینستاگرام، روند طبیعی کسب‌وکارهای آنلاین در جریان است!

استفاده از سرویس گنجه برای فروشگاه‌های آنلاین رایگان شد!

طبق چیزی که گنجه در حساب توییتری خود اعلام کرده: «این مجموعه تا پایان سال 1402 فعالیت نگهداری و تحویل بسته‌‌‌های ارسالی کاربران فروشگاه‌‌‌های اینترنتی با تعداد سفارش کمتر از 200 بسته در روز را به‌طور کاملاً رایگان انجام خواهد داد تا در هر محله یک نقطه‌‌ تحویل حضوری هوشمند وجود داشته باشد.»

استفاده از سرویس گنجه

در همین زمینه مدیر توسعه کسب و کار «گنجه» طی گفت‌وگویی اعلام کرد که با وجود اینکه در مجموع قابلیت استفاده از سرویس گنجه برای فروشگاه‌‌‌‌‌‌های اینستاگرامی نیز فراهم است باتوجه به تعداد بالای مشتریان این پلتفرم نسبت به فروشگاه‌‌‌های اینترنتی آنلاین ارائه این سرویس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشنهاد نمی‌شود. وی در تشریح این امر بیان داشت: «فروشگاه‌‌‌های اینستاگرامی امکان استفاده از این سرویس را دارند، اما یک مساله مهم که در مسیر استفاده آنها از «گنجه» وجود دارد، مدل پیشنهاد سرویس به کاربر است. پیشنهاد گنجه از مسیر پیام در اینستاگرام خیلی جذاب نیست.»

گفتنی است با وجود گنجه‌‌‌ها، فروشگاه‌‌‌های اینترنتی و کاربران آن‌ها از تجربه خوشایندی در ارسال و دریافت محصولات برخوردار خواهند بود. طی سال 1400، گروه دیجی‌‌‌کالا تحت قالب دیجی‌‌‌نکست در این استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از آن هنگام قابلیت استفاده از خدمات این استارت‌آپ، تحت عنوان یکی از روش‌های ارسال کالا، مورد توجه کاربران دیجی‌‌‌‌‌‌کالا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رایگان شدن استفاده از سرویس گنجه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر