;
coinex

توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things در نتیجه اعتصاب نویسندگان هالیوود

در پی اعتصاب نویسندگان آمریکایی اخیراً برادران دافر خبر از توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا مدت زمان نامعلومی داده‌اند.

در روز پنج‌شنبه هفته پیش شاهد آغاز اعتصابات سراسری نویسندگان هالیوود به دلیل دستمزد و امنیت شغلی پایین آن‌ها بودیم که در همین راستا موجی از تعطیلی برنامه‌ها و فیلم‌ها از برنامه Saturday Night Live تا توقف مراحل پیش تولید فیلم Blade تا مدت نامعلومی رخ داده است.

هم‌اکنون نیز توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things به عنوان یکی از سریال‌های مهم و پرطرفدار سالیان اخیر، تحت تاثیر این اعتصابات خبرساز شده است. در همین راستا برادران دافر ضمن انتشار توییتی در صفحه نویسندگان سریال Stranger Things در توییتر خبر از توقف مراحل تولید فصل پنجم و پایانی این سریال دادند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های اکشن [30 عنوان برتر]

توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things در پی اعتصاب نویسندگان

برادران دافر در این زمینه اعلام کردند با اینکه مشغول مراحل اولیه تولید و همکاری دوباره با بازیگران و تیم تولید فوق‌العاده سریال بودند، اما شرایط شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال Stranger Things در دوران اعتصاب نویسندگان فراهم نیست. این دو ضمن اعلام حمایت از این اعتصاب سراسری و فلج کننده، امیدواری خود را برای انجام هرچه سریع‌تر توافق عادلانه‌ای بین طرفین جهت شروع دوباره کار آن‌ها ابراز کردند.

توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things

طبق برنامه پیشین قرار بر آغاز مراحل فیلم‌برداری فصل پایانی سریال اتفاقات ناآشنا طی ماه جاری بود، اما هم‌اکنون برنامه مشخصی جهت از سرگیری تولید این سریال اعلام نشده است. بااینکه منابع مختلف از احتمال کم تاثیر زیاد این اتفاق روی زمان‌بندی ساخت پروژه‌های بزرگی همچون سریال Stranger Things 5 در صورت عدم طولانی شدن این اعتصاب خبر می‌دهند، اما طولانی‌تر شدن این اعتصاب قطعا منجر به ایجاد تاخیرهای فراوانی می‌شود که نتایج آن در آینده نیز مشاهده خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که احتمال حضور آن‌ها در در فصل پنجم سریال Stranger Things داده می‌شود می‌توان به میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور، اشاره داشت. درست به مانند چهار فصل قبلی برادران دافر جهت ساخت این فصل هم همکاری خواهند داشت.

براساس انتظارات به‌نظر فصل پنجم سریال Stranger Things در 8 قسمت تولید و در سال 2024 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر