;
coinex

سرقت اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال در جریان یک حمله هکری بزرگ

سازنده بزرگ و شناخته‌شده هارد اکسترنال و دیگر گجت‌های ذخیره‌ساز اطلاعات خبر از سرقت اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال در جریان یک حمله هکری گسترده داده است.

شرکت وسترن دیجیتال که بیشتر نام آن را در ساخت هاردیسک‌های اکسترنال می‌شناسیم، مورد یک حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعات کاربران آن به‌خصوص اطلاعات کارت‌های اعتباری به سرقت رفته است. این شرکت درباره حمله هکرها به اطلاعات کاربران خود یک بیانیه صادر کرد که متن آن را در ادامه قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: کیف پول رمزارزی تراست والت هک شد

سرقت اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال در یک حمله سایبری

شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرد هکرها به پایگاه داده داخلی فروشگاه آنلاین این شرکت که حاوی اطلاعات شخصی نظیر نام، نشانی و جزئیات کارت اعتباری مشتریان بوده است، دسترسی پیدا کرده‌اند. این شرکت سازنده هارد درایو رایانه، در بیانیه‌ای، درباره دسترسی غیرقانونی به رایانه‌های خود که نخستین‌بار در ۲۶ مارس فاش کرده بود، توضیح داد. وسترن دیجیتال با افرادی که اطلاعات آنها احتمالا به سرقت رفته، تماس گرفته است و بخش زیادی از سیستم‌های این شرکت که به عنوان یک اقدام احتیاطی آفلاین شده بودند، اکنون فعال هستند.

سرقت اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال در یک حمله سایبری

در بیانیه وسترن دیجیتال آمده است:

کارخانه‌های ما در جریان این واقعه، فعال بودند و همچنان محصولات مورد نیاز مشتریان را ارسال می‌کنند. ما از علنی شدن بخشی از اطلاعات وسترن دیجیتال مطلع بوده و درباره معتبر بودن این داده‌ها تحقیق می‌کنیم و به دادن گزارش درباره یافته‌های خود به شکل مناسب، ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سرقت اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر