;
coinex

با آپدیت جدید،‌ دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ دشوارتر از همیشه شد!

دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ با آپدیت جدید اپلیکیشن پیام‌رسان این شرکت دشوارتر از همیشه شده است.

دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ با ویژگی امنیتی جدید این پیام‌رسان که در قالب یک به‌روزرسانی به آن اضافه شده، دشوارتر ار هر زمان دیگری شده است. واتس‌اپ اخیراً چند به‌روزرسانی امنیتی را برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود ارائه کرده است که هک و جاسوسی از کاربران این شبکه اجتماعی را دشوارتر از زمان‌های پیشین کرده است. بنابر گفته واتس‌اپ، این ویژگی‌های امنیتی به‌صورت خودکار و در زمانی که واتساپ مورد مشکوکی را رصد کند، فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: فهرست 50 گوشی قدیمی که به زودی واتساپ روی آن‌ها پشتیبانی نمی‌شود

دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ دشوار شده است

واتساپ چند ویژگی امنیتی جدید ارائه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها با هدف محافظت از کاربران دربرابر هک سیم‌کارت و سایر حملات مرتبط با روش مهندسی اجتماعی طراحی شده است. اکنون اگر بخواهید حساب واتساپ خود را روی دستگاه جدیدی راه‌اندازی کنید، شاید این پیام‌رسان از شما درخواست کند با استفاده از دستگاه قدیمی خود، فرآیند انتقال حساب را تأیید کنید.

اگر نگران احتمال قفل‌شدن حساب واتساپ خود هستید، باید اشاره کنیم براساس اعلام سخنگوی این شرکت، قابلیت Account Protect فقط در صورتی فعال خواهد شد که این پیان‌رسان، مورد مشکوکی را شناسایی کند. علاوه‌براین، اگر به دستگاه قدیمی خود دسترسی نداشته باشید می‌توانید از واتساپ درخواست کنید رمزعبور یک‌بارمصرف برای شما ارسال کند.

دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ دشوار شده است

انگجت می‌نویسد، حتی اگر نمی‌خواهید حساب واتساپ خود را به دستگاه جدیدی انتقال دهید، ویژگی‌های جدید این پیام‌رسان همچنان به افزایش امنیت شما کمک خواهند کرد. درواقع نیاز نیست به‌طور مستقیم با قابلیت تأییدیه‌ امنیتی واتساپ تعامل برقرار کنید اما انجام این‌کار به افزایش امنیت حساب شما دربرابر بدافزارها و نفوذ احتمالی هکرها کمک می‌کند.

واتساپ همچنین امکان استفاده از تأییدیه‌های رمزنگاری را آسان‌تر کرده است. درحال‌ حاضر برای استفاده از این ویژگی به اسکن کد QR یا مقایسه‌ی شماره‌ ۶۰ رقمی روی دستگاه هردو طرف مکالمه نیاز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عدم دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر