;
coinex

بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران [مهر 1402]

در مقاله‌های قبلی به معرفی برخی از بهترین گوشی های اقتصادی هواوی تا 4 میلیون، 5 میلیون و 6 میلیون پرداختیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

هواوی در سال‌های اخیر به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، سهم زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند را از دست داده است. کاهش فروش و تعداد کاربران باعث شده تا تنوع محصولات هواوی در رنج‌های مختلف قیمتی کمتر شود.

البته این کمپانی هنوز طرفداران خود را دارد و بسیاری از افراد، هنوز هم از سبک طراحی‌ هواوی و قدرت سخت‌افزاری گوشی‌های این کمپانی لذت می‌برند. اگر شما نیز به گوشی‌های هواوی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه، با معرفی بهترین گوشی های 7 میلیون تومانی هواوی با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های شیائومی 2023

بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان

یکی از دلایلی که شما می‌توانید به گوشی‌های هواوی اعتماد کنید، کیفیت بالای ساخت آن‌هاست. این گوشی‌ها مقاومت بسیار خوب و طراحی متفاوتی دارند. گوشی‌های هواوی از لحاظ ظاهری، تفاوت زیادی با گوشی‌های هم‌رده خود دارند و این موضوع، یکی از ویژگی‌های خوب این برند به شمار می‌رود.

علاوه‌بر مقاومت بالا، گوشی‌های هواوی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای در دسترس عموم قرار می‌گیرند. اغلب گوشی‌های هواوی دارای نمایشگر باکیفیت، ساخت عالی، دوربین باکیفیت، باتری با ظرفیت بالا و تراشه قدرتمند هستند. در ادامه، برخی از بهترین گوشی های اقتصادی هواوی را معرفی می‌کنیم. به نظر شما بهترین گوشی های 7 میلیون تومانی هواوی کدام‌اند؟

هواوی نوا 8i

بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران
بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران
  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل
  • پردازنده: اسنپدراگون 662 (11 نانومتری)
  • رم : 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: حافظه 128 گیگابایت
  • دوربین:  64+8+2+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4300 میلی‌آمپر ساعت

هواوی نوا 8i پنل پلاستیکی براقی دارد که باعث می‌شود تا حد زیادی به شما احساس شیشه‌ای بودن دست دهد. این گوشی با ابعاد کاملاً مناسبی به‌اندازه 161.9×74.7×8.6 میلی‌متر و وزن 190 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هواوی در این اسمارت فون یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع اقتصادی IPS LCD تعبیه کرده است. این نمایشگر با وجود اقتصادی بودن، کیفیت بسیار خوبی دارد و با رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل، کنتراست رنگی و کیفیت بسیار خوبی به شما عرضه می‌کند. به همین دلیل هم نمایشگر هواوی نوا 8i برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا گزینه‌ای مناسب است.

اگرچه هواوی نوا 8i یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی شناخته می‌شود، اما باید بدانید که نمایشگرهای IPS به طورکلی روشنایی بالایی در فضای باز ندارند. این نمایشگر با نرخ نوسازی 60 هرتز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هواوی نوا 8i دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند. نسبت به سایر رقبای این اسمارت فون، ظرفیت باتری آن پایین به نظر می‌رسد.

گوشی هواوی نوا 8i دارای چهار دوربین است که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.9 است. این لنز واید 26 میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین اصلی این گوشی کیفیت چندان بالایی ندارند و اغلب مواقع داینامیک رنج عکس‌ها خیلی خوب نیست.

آخرین موضوعی که درباره این اسمارت فون توضیح می‌دهیم، عملکرد هواوی نوا 8i است. یک پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 662 قلب تپنده این گوشی است. Adreno 610 هم مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد.

هواوی نوا Y70

بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.75 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: Kirin 710A (14 نانومتری)
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت (استفاده از شیار دوم سیم‌کارت)
  • دوربین: 48+5+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 6000 میلی‌آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان که با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، گوشی نوا Y70 است. این اسمارت فون با ابعاد 168.3×77.7×8.98 میلی‌متر و وزن 199 گرم، بسیار خوش‌دست است و به‌راحتی می‌توانید از آن در هر مکان و زمانی استفاده کنید. هواوی نوا Y70 دارای سیم‌کارت هیبریدی است که یعنی می‌توانید از یک سیم‌کارت و کارت حافظه یا دو سیم‌کارت استفاده کنید.

نوا Y70 که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان به شمار می‌رود، با یک نمایشگر 6.75 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار می‌رود، هواوی در ساخت این گوشی هوشمند از نمایشگر اقتصادی نوع TFT LCD استفاده کرده است.

این اسمارت فون که با استفاده از تراشه Kirin 710A قدرت می‌گیرد، برای کارهای روزمره کاملاً مناسب است و کار شما راه می‌اندازد. البته توجه داشته باشید که این تراشه 14 نانومتری گزینه چندان مناسبی برای بازی‌های ویدئویی نیست. سیستم‌عامل گوشی هواوی نوا Y70 در زمان عرضه هم EMUI 12 بوده است.

نوا Y70 تنها با یک نسخه رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید آن را با رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت خریداری کنید و اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری برای نگهداری فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

با نگاه کردن به تصویر نوا Y70 متوجه می‌شویم که سه دوربین در پنل پشتی قرار دارد. دوربین اصلی گوشی هواوی نوا Y70 با سنسور 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم 1.8 عرضه می‌شود و کیفیت نسبتاً خوبی دارد. به همین دلیل هم ما آن را در میان بهترین گوشی های هواوی تا 5 میلیون تومان قرار داده‌ایم.

سنسورهای اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

نکته مهم و جالب‌توجه گوشی هواوی نوا Y70، درباره باتری آن است که ظرفیت بی‌نظیری دارد. این گوشی هوشمند دارای یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها از نوا Y70 استفاده کنید و نیازی به شارژ مداوم آن هم نداشته باشید. این قابلیت نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید کاملاً مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو 2023

بهترین گوشی های گیمینگ 2023 

هواوی Y9a

بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران

  • نمایشگر: 6.63 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G80 (12 نانومتری)
  • رم : 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: حافظه 128 گیگابایت
  • دوربین: 64+8+2+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: 4200 و 4300 میلی‌آمپر ساعت

اگر بخوهیم یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده هواوی را نام ببریم باید به هواوی Y9a اشاره کنیم. هواوی یک نمایشگر 6.63 اینچی از نوع اقتصادی IPS LCD درگوشی هواوی Y9a بکار برده است که برای کارهای معمولی می‌تواند کار شما را راه بیندازد. این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت معمولی مناسب است.

گوشی هواوی Y9a به تراشه مدیاتک هلیو G80 مجهز شده است. این پردازنده 12 نانومتری نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند برای بازی‌های ویدیویی در حالت متوسط نسبتاً مناسب باشد. پردازنده این اسمارت فون هشت هسته‌ای است که شامل دو هسته Cortex-A75 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Mali-G52 MC2 است.

می‌توانید گوشی هواوی Y9a را در نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه 128 گیگابایتی خریداری کنید. اگرچه هزینه رم 8 گیگابایتی آن گران‌تر از رم 6 گیگابایتی است، اما با خرید آن عملکرد بهتری دریافت خواهید کرد. هواوی Y9a که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان محسوب می‌شود، از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز، می‌توانید سیم‌کارت دوم را خارج کرده و به‌جای آن نانو مموری قرار دهید. این دستگاه از افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی هواوی Y9a، شما می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید و در صورتی که شرایط نوری کاملاً مناسب باشد، کیفیت عکس‌ها قابل قبول هستند. این درحالی‌است‌که در شرایط نوری نامناسب، ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. با استفاده از دوربین اصلی این اسمارت فون، می‌توانیم ویدیوهای 4K و 1080 پیکسل را با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کنید.

سؤالات متداول

کدام گوشی 7 میلیون تومانی هواوی بهترین دوربین را دارد؟

با توجه به مشخصات ذکر شده در لیست بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان می‌توان گفت که هواوی نوا 8i از تنظیمات دوربین بهتری برخوردار است. این گوشی‌ به سنسورهای واید، اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق مجهز شده است.

کدام گوشی 7 میلیون تومان هواوی بهترین باتری و تراشه را دارد؟

هواوی نوا 8i از باتری و تراشه بهتری برخوردار است. همان‌طور که گفتیم، ظرفیت باتری این دستگاه در مقایسه با دو گوشی دیگر کمتر است؛ اما تراشه بهتر این گوشی باعث شده که دستگاه، مصرف بهینه‌تری داشته باشد و شارژ کمتری مصرف کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یک گوشی هواوی p8max در حد صفر دارم مشتری باشد میفروشم

    پاسخ