;
coinex

نسخه آزمایشی واتساپ برای Wear OS 3 منتشر شد

خبر خوش برای مالکین ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS 3 اینکه نسخه آزمایشی پیام‌رسان واتساپ برای Wear OS 3 منتشر شده است و در نتیجه حالا می‌توانید با ساعت هوشمند خود در واتساپ چت کنید.

نسخه آزمایشی واتساپ برای Wear OS 3 منتشر شد. واتس‌اپ در یک اقدام هیجان‌انگیز نسخه‌ای از پیام‌رسان خود را برای سیستم‌عامل Wear OS 3 به‌صورت آزمایشی منتشر کرده است. استفاده از محبوب‌ترین و پرکاربرترین نرم‌افزار پیام‌رسان جهان بر روی ساعت‌های هوشمند می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار کاربران این گجت پوشیدنی قرار دهد.

پیام‌رسان واتس‌اپ بر روی ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل ذکر شده ویژگی‌هایی جالبی ارائه کرده که‌ می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌ها امکان مشاهده پیام‌های قدیمی بر روی ساعت هوشمند است که می‌توانید پیام‌های مورد نظرتان را به‌صورت متنی یا صوتی برای مخاطب یا گروه‌های مدنظرتان ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت ویرایش پیام واتساپ برای نسخه بتا منتشر شد؛ عرضه عمومی در آینده نزدیک

نسخه آزمایشی واتساپ برای Wear OS 3 ارائه شد

نسخه‌ رسمی واتساپ برای Wear OS 3 منتشر شد و بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند به‌طور‌مستقیم و ازطریق ساعت هوشمند خود، از این پیام‌رسان محبوب استفاده کنند. البته نسخه‌ Wear OS واتساپ فعلاً به‌طور‌آزمایشی و فقط برای کاربران اندروید ارائه شده است. ازجمله ساعت‌های هوشمندی که از Wear OS 3 بهره می‌برند، می‌توان به سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ‌ و پیکسل واچ گوگل اشاره کرد.

واتساپ برای Wear OS با انتشار نسخه‌ آزمایشی ۲٫۲۳٫۱۰٫۱۰ دردسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. در‌صورت تمایل، می‌توانید ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی در فهرست بتا این پیام‌رسان عضو شوید. توجه کنید که برای استفاده از واتساپ روی ساعت هوشمند، باید نسخه‌ ۲٫۲۳٫۱۰٫۱۰ را گوشی خود نیز نصب کنید. به‌منظور راه‌اندازی اولیه‌ اپلیکیشن، ابتدا باید کد ۸ رقمی نمایش‌داده‌شده روی ساعت را در گوشی‌تان وارد کنید و پس‌از‌آن گفت‌وگوهای شما بین هر دو دستگاه همگام‌سازی خواهد شد.

نسخه آزمایشی واتساپ برای Wear OS 3 ارائه شد

نسخه‌ Wear OS واتساپ همه‌ی ویژگی‌های اصلی این پیام‌رسان، از جمله ارسال مستقیم پیام را ارائه می‌دهد. گفتنی است که این برنامه گزینه‌ای برای شروع چت جدید ندارد و فهرستی از مخاطبانی را نشان می‌دهد که اخیراً با آن‌ها گفت‌وگو کرده‌اید.

از دیگر ویژگی‌های نسخه‌ی Wear OS واتساپ می‌توان به مشاهده‌ پیام‌های قدیمی اشاره کرد. شما می‌توانید پیام‌های مدنظرتان را به‌صورت متنی یا صوتی برای دیگران ارسال کنید. علاوه‌براین، امکان مشاهده‌ فهرست افراد حاضر در گروه‌ها فراهم خواهد بود. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار نسخه‌ پایدار واتساپ برای Wear OS باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ارائه نسخه آزمایشی واتساپ برای Wear OS 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر