;
coinex

فروش دناپلاس‌های مجلسی در دیوار ؛ حالا که شاسی‌بلند داریم، نه به تولید ملی!

چند روزی است که آگهی‌های مشکوکی در پلتفرم‌های فروش خودرو منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد فروش دناپلاس‌های مجلسی در دیوار آغاز شده است!

در شرایطی که هنوز بحث شاسی‌بلندهای اهدایی به مجلس به سرانجام مشخصی نرسیده است، اخیرا شماری از دناپلاس‌های مجلسی که پیشتر توسط ایرانخودرو بازهم در حالتی رانت‌طور به نمایندگان اهدا شده بود سر از برخی پلتفرم‌های آنلاین فروش خودرو مانند دیوار درآورده‌اند. احتمالا نمایندگان حالا که دیگنیتی، فیدلیتی و دیگر شاسی‌بلندهای امن را مثل برنج و روغن تحویل گرفته‌اند، دیگر نیازی به دناپلاس‌های تولید ملی نمی‌بینند!

بیشتر بخوانید: تجدیدنظر شورای رقابت در قیمت خودروهای مونتاژی ؛ عقب‌نشینی تحت فشار خودروسازان؟ [+فیلم]

معامله و فروش دناپلاس‌های مجلسی در دیوار

در شرایطی آگهی فروش دناپلاس‌های مجلس در سایت‌هایی چون دیوار مشاهده می‌شود که این خودروها به عنوان اموال حاکمیتی بدین شکل غیرقابل معامله هستند و باید در قالب مزایده و با فراخوان قبلی به فروش برسند، اما مشخص نیست به چه طریقی در حال معامله توسط افراد عادی هستند.

فروش دناپلاس‌های مجلسی در دیوار ؛ حالا که شاسی‌بلند داریم، نه به تولید ملی!

ماجرای دناپلاس‌های مجلس از ابتدا هم بسیار حاشیه‌ساز و خبرساز شد و حالا هم در اواخر دوره جاری مجلس به نظر بار دیگر قرار است به تیتر اصلی اخبار بدل شوند. آن هم در شرایطی که عموم مردم، برای داشتن یک خودرو باید مدت‌ها صبر کنند و به قیمت‌های بیش از حد یک خودرو بخرند.

نکته جالبی که در آگهی‌های فروش دناپلاس‌های مجلس دیده می‌شود اینکه قول انتقال سند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری داده شده و حتی امکان معاوضه این خودروها با خودروهای گرانتری چون آرزا، سوناتا، تیگو 5 و غیره هم مطرح شده است.

در یک تحلیل ابتدای باید گفت یا برخی از نمایندگان بعد از دریافت شاسی‌بلندهای امنی چون فیدلیتی و دیگنیتی که به قول خودشان حق مسلم‌شان است و ما نباید گدابازی دربیاوریم، دیگر نیازی به دناپلاس‌ها نمی‌بینند و این آخر دوره‌ای سعی دارند اموال رسمی مجلس را به پول تبدیل کنند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش دناپلاس‌های مجلسی در دیوار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر