;
coinex

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی شد [+جزئیات و روش فعالسازی]

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اعلام شد. ایرانسل بازهم در ارائه خدمات مناسبتی در کشور پیشتاز شده است.

بسته اینترنت ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی شد. فردا 27 اردیبهشت‌ماه 1402 روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی است که ایرانسل به مناسبت این روز بسته‌های ترکیبی مکالمه و اینترنت ویژه برای تمامی مشترکین خود ارائه کرده است. برای فعالسازی این بسته لازم است که در روز یاد شده به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه یا از کدهای دستوری مخصوص استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه کشور مشخص شد

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی شد

بسته ویژه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اعلام شد. اپراتور ایرانسل به‌مناسبت این روز برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را در نظر گرفته است.

۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی است. در همین راستا اپراتور ایرانسل به‌مناسبت گرامی‌داشت این روز قصد دارد به مشترکان خود یک بسته شامل 1 گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانی با قیمت تخفیفی ارائه کند.

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی شد

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، یک بسته تخفیفی شامل ۱ گیگابایت اینترنت و ۱ ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی را تنها با پرداخت ۴ هزار تومان خریداری کنند. اعتبار این بسته از زمان فعالسازی فقط ۱ روز خواهد بود. ضمن این‌که برای دفعات خرید و فعال‌سازی آن نیز محدودیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر