;
coinex

کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر با سرعت 7 مایل بر ساعت معرفی شدند!

ماشین، موتور و دیگر وسیله‌های نقلیه را فراموش کنید. چرا که کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر با سرعتی عجیب بالغ‌بر 7 مایل بر ساعت از راه رسیدند.

کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر با سرعت 7 مایل بر ساعت رونمایی شدند. آنچه از ظاهر عجیب و البته خاص این کفش‌ها برمی‌آید، با کفشی روبرو هستیم که هم کفش است و هم می‌تواند نقش یک اسکیت را بازی کند. حال جالب است که این کفش‌ها می‌توانند با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی سرعت راه رفتن شما را تا 250 برابر افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جدید متا برای ساخت تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک معرفی شد

کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر معرفی شدند

کمپانی مهندسی Shift Robotice در امریکا که در حوزه رباتیک فعال است، به‌تازگی از کفش‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی تحت نام مون واکر رونمایی کرده که قادرند سرعت فردی که آن‌ها را پوشیده را تا 250 درصد افزایش دهند! مجله معتبر Vigour Times، لقب «سریع ترین کفش دنیا» را برای این کفش هوشمند شیفت رباتیکس انتخاب کرد.

کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر معرفی شدند

شاید این سؤال برای شما ایجاد شده باشد که تکنولوژی هوش مصنوعی چگونه می‌تواند در طراحی کفش مورد استفاده قرار گیرد؟ پاسخ وبسایت رسمی Soft Robotics به این سؤال به صورت زیر است:

مون واکر نخستین کفش هوشمندی است که به شما امکان می‌دهد با سرعت دویدن، راه بروید! طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی این دستگاه به فردی که آن را پوشیده امکان می‌دهد که مسافت‌های بیشتری را با سرعت بالاتر طی کند.

تکنولوژی به کار رفته در این کفش‌ها بر اساس دریافت پاسخ آنی از کاربر استوار است و آن‌ها را به گجت‌هایی بسیار چالاک تبدیل می‌کند. به این ترتیب می‌توان به کمک این کفش‌ها به‌راحتی و با سرعت از میان شلوغی‌ها عبور کرد.

کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر معرفی شدند

کفش‌های Moonwalkers همچنین شتاب و سرعت خود را بر اساس نحوه راه رفتن فرد تنظیم می‌کند تا در صورت افزایش سرعت باعث آسیب دیدن کاربر نشده و حسی طبیعی را به وی القا کند.

بر اساس اطلاعاتی که سازنده کفش‌های Moonwalkers منتشر کرده، این کفش‌ها تعامل فوق‌العاده‌ای با کاربر داشته و قادرند ظرف تنها ده قدم عادت‌های حرکتی او را یاد بگیرند. کاربران همچنین می‌توانند در فعالیت‌هایی مثل بالا رفتن از پله که بیشتر نیاز به قدرت دارد تا سرعت، موتور دستگاه را خاموش کرده و از آن همانند کفش‌هایی معمولی استفاده کنند.

علاوه بر این، سیستم کنترل سرعت این کفش‌ها نیز بسیار خلاقانه و طبیعی طراحی شده؛ به‌طوری که کاربر برای شتابگیری با این کفش‌ها باید تندتر قدم بردارد و برای کاهش سرعت باید قدم برداشتنش را کندتر کند. کفش هوشمند جدید کمپانی سافت رباتیکس همچنین برای راه رفتن در محیط‌های گل‌آلود یا بالارفتن از سطوح متخلخل نیز به‌خوبی برنامه‌ریزی شده است.

کف این گجت از هشت چرخ مختلف پوشیده شده که با یکدیگر هم‌پوشانی دارند. این هم‌پوشانی باعث خواهد شد که سطح مقطع کف کفش افزایش یافته و استفاده از آن در سطوح مختلفی نظیر گل و لای و سنگلاخ با سهولت بیشتری انجام شود. کفش مون واکر از یک موتور الکتریکی ۳۰۰ واتی بهره برده و حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند. این کفش همچنین قادر به دستیابی به حداکثر سرعت ۷ مایل بر ساعت (۱۱.۲ کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های این کفش هوشمند هم می‌توان به استفاده از موتور DC براش لس، عایق‌های ضدآب، استفاده از پلاستیک‌های باکیفیت در ساخت، شارژ 90 دقیقه‌ای و قابلیت پیمایش حدود 10.5 مایل با هر بار شارژ اشاره کرد. این گجت‌های جذاب، تابستان امسال به بازار عرضه شده و با قیمت ۱۴۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کفش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مون واکر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر