;
coinex

اینفینیکس نوت 30i معرفی شد [+مشخصات فنی]

اینفینیکس از آخرین عضو سری نوت یعنی اینفینیکس نوت 30i با پردازنده هلیو G85 مدیاتک و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی رسما رونمایی کرد.

کمپانی اینفینیکس در سکوت مطبوعاتی از آخرین عضو سری Note خود یعنی Infinix Note 30i به صورت رسمی رونمایی کرد. هم اکنون این دستگاه به همراه لیستی از مشخصات فنی در وب سایت رسمی اینفینیکس قرار گرفته است. برای آگاهی از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اینفینیکس هات 30 پلی (Infinix Hot 30 Play) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات فنی گوشی اینفینیکس نوت 30i

گوشی هوشمند Note 30i دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 60 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین این دستگاه به چیپست هلیو G85 مدیاتک به همراه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

اینفینیکس نوت 30i

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین کمکی قرار گرفته که هنوز کارایی و نوع آن‌ها مشخص نیست. این گوشی از اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط JBL برخوردار است و در بخش نرم افزاری نیز از رابط کاربری XOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند.

اینفینیکس نوت 30i

نوت 30i انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی تامین می‌کند که به لطف قابلیت شارژ سیمی معکوس، از آن می‌توان به عنوان یک پاور بانک نیز استفاده کرد. این دستگاه از گواهی IP53 برخوردار است که آن را در برابر گرد و غبار و پاشش آب ایمن می‌کند و یک اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور آن تعبیه شده است.

اینفینیکس نوت 30i

اینفینیکس نوت 30i در سه رنگ‌ طلایی، مشکی و سبز عرضه خواهد ‌شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و بازارهای هدف این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اینفینیکس نوت 30i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ام دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر