coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

لاوا Agni 2 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

لاوا گوشی هوشمند جدید خود را با نام لاوا Agni 2 رسما در هند معرفی کرد. این گوشی به چیپست دایمنستی 7050 مدیاتک مجهز شده است.

کمپانی لاوا روز گذشته از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Agni 2 به صورت رسمی در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی از ویژگی‌های برتری مانند نمایشگر آمولد 120 هرتزی و شارژ سریع 66 واتی برخوردار است.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید: آنر پلی 40 5G معرفی شد [+مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی لاوا Agni 2

گوشی هوشمند Agni 2 دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر از رنگ‌های 10 بیتی و حداکثر روشنایی 950 نیت پشتیبانی می‌کند و در بالای آن هم یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. علاوه بر این یک اسکنر اثر انگشت نیز درون صفحه نمایش تعبیه شده است.

لاوا Agni 2

در پنل پشتی Agni 2 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

لاوا Agni 2

لاوا Agni 2 از رابط کاربری Agni Shapath مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و به گفته لاوا حداقل دو به‌روزرسانی اندروید و سه سال به‌روزرسانی‌ امنیتی را دریافت خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 واتی تامین می‌شود.

لاوا Agni 2

گوشی Lava Agni 2 تنها در یک رنگ (سبز) با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 19999 روپیه (معادل 243 دلار) به فروش می‌رسد. فروش اولیه این محصول در هند از تاریخ 24 می در ساعت 10 صبح از آمازون آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی لاوا Agni 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر