;
coinex

رشد شگفت‌انگیز قیمت شماره‌های مجازی تلگرام ؛ شماره مجازی تلگرام از 13 میلیون تا 1 میلیارد!

بنابر اخبار جدید ظاهراً قیمت شماره‌های مجازی تلگرام به‌شدت درحال افزایش است. این بدان معناست که امکان ساخت اکانت در تلگرام بدون سیمکارت با استقبال زیادی مواجه شده است.

طبق آخرین بررسی‌ها مشخص شده که قیمت شماره‌های مجازی تلگرام به‌شدت درحال افزایش است. تلگرام ویژگی شماره‌های مجازی را از آذرماه سال گذشته برای کاربران خود فعال کرد که با استفاده از آن می‌توانید به‌جای وارد کردن شماره همراه اصلی خود، از شماره‌های مجازی استفاده کنید.

حالا ظاهراً قیمت این شماره‌ها آنقدر افزایش یافته است که بسیاری ترجیح می‌دهند با همان شماره‌های خود وارد برنامه شوند. چیزی که عجیب است قیمت پایه 266 دلاری این شماره‌های مجازی‌ست که برای کاربران ایرانی با توجه به قیمت دلار اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست. البته قیمت‌ها تا چند هزار دلار هم می‌رسد!

بیشتر بخوانید: کشف دسترسی غیرمجاز تلگرام به میکروفون و دوربین ؛ اتهام جدید علیه پیامرسان محبوب ایرانی‌ها

قیمت شماره‌های مجازی تلگرام مدام درحال افزایش است

تلگرام از آذر سال گذشته ثبت‌نام بدون سیم‌کارت واقعی را امکان‌پذیر کرده است. در این حالت کاربر به پلتفرم فرگمنت مراجعه می‌کند و شماره‌ی مدنظرش را می‌خرد. این شماره‌های مجازی مبتنی‌بر بلاک‌چین هستند.

قیمت شماره‌های مجازی تلگرام مدام درحال افزایش است

در زمان آغاز به‌ کار شماره‌های مجازی، قیمت آن‌ها چندان گران نبود؛ با‌این‌حال قیمت شماره‌های تلگرام رشد فراوانی تجربه کرده است. قبلاً قیمت این شماره‌ها از ۹ تون شروع می‌شد؛ اما اکنون کف قیمت در فرگمنت به ۱۴۲ تون (حدودا ۲۶۶ دلار) رسیده است.

برخی دیگر از شماره‌های مجازی تلگرام با قیمت‌های عجیب‌و‌غریب (تا یک‌میلیون دلار) فروخته می‌شوند. درواقع اگر آذر سال گذشته شماره‌های رند تلگرام را می‌خریدید، اکنون با سود چشمگیری مواجه می‌شدید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رشد شگفت‌انگیز قیمت شماره‌های مجازی تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر