;
coinex

شیائومی ردمی بوک 14 2023 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شیائومی ردمی بوک 14 2023 به‌طور رسمی رونمایی شد. این لپ‌تاپ از ویژگی‌هایی جذاب و سخت‌افزاری عالی بهره می‌برد.

شیائومی ردمی بوک 14 2023 رسماً معرفی شد. شیائومی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های ردمی‌بوک‌ خود با سخت‌افزاری قدرتمند و صفحه‌نمایشی عالی و باکیفیت رونمایی کرد. همچنین این لپ‌تاپ قدرتمند از فناوری‌های صوت و تصویری مانند، Dolby Vision و Dolby Atmos بهره می‌برد که لپ‌تاپ جدید شیائومی را به یک رقیب جدی برای بهترین‌های بازار تبدیل خواهد کرد.

اما درکنار همه این موارد، چیزی که این روزها به تیتر یک رسانه‌های فناوری تبدیل شده است، در این لپ‌تاپ هم رنگ و بوی خود را تزریق کرده است. این فناوری چیززی نیست جز فناوری هوش مصنوعی که در قابلیت حذف نویز دستگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس در سال 2023

لپ‌تاپ شیائومی ردمی بوک 14 2023 رونمایی شد

شیائومی از لپ‌تاپ Redmi Book 14 2023 در چین رونمایی کرد. این محصول از نسل دوازدهم پردازنده‌های سری H اینتل i5 و i7، صفحه‌نمایش 2.8K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. ابعاد نمایشگر لپ‌تاپ جدید شرکت چینی ۱۴ اینچی است و از فناوری دالبی‌‌ویژن پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ‌ جدید ردمی‌بوک از دالبی‌اتموس و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول چهار میکروفون دارد و به‌ قابلیت کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی هم مجهز شده است. این لپ‌تاپ از شاسی آلومینیومی و لولای یکپارچه بهره می‌برد و امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ دارد. ردمی‌بوک ۱۴ جدید از باتری ۵۶ وات‌ساعتی استفاده می‌کند و با شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز سازگار است.

لپ‌تاپ شیائومی ردمی بوک 14 2023 رونمایی شد

ردمی‌بوک ۱۴ جدید از نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد. صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۰۰ درصد گستره‌‌رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ نسل‌دوازدهم Core i7 12700H و Core i5 12500H و گرافیک اینتل Iris Xe مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به‌حافظه‌ ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0، نور زمینه‌ صفحه‌کلید، حسگر اثرانگشت و سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

گزینه‌های ارتباطی ردمی‌بوک ۱۴ شامل NFC، بلوتوث ۴٫۲، درگاه USB 3.2، وای‌فای 6E، پورت HDMI 2.1 و USB 2.0 می‌شود. وزن این لپ‌تاپ ۱٫۳۷ کیلوگرم و ابعاد آن معادل ۳۱۲٫۲ در ۲۲۰٫۱ در ۱۵٫۹ میلی‌متر است.

ردمی‌بوک ۱۴ مدل 2023 در رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. مدل پایه‌ این محصول با پردازنده‌ i5 با قیمت ۵۲۶ دلار در چین فروخته می‌شود؛ اما اطلاعاتی درباره‌ قیمت و تاریخ عرضه‌ آن در بازارهای جهانی دردسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص لپ‌تاپ شیائومی ردمی بوک 14 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر