;
coinex

طرح فروش لاماری ایما خرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش لاماری ایما خرداد 1402 از سوی آرین پارس موتور اعلام شد. این خودرو مونتاژی هم با افزایش قیمت شدیدی همراه شده است.

شرکت آرین موتور به دنبال طرح‌های فروش محصولات خود، خودرو لاماری ایما را ویژه متقاضیان دور دوم طرح یکپارچه خودرو تابستان 1402 ارائه می‌کند. متقاضیان در این راستا قادر هستند تا از تاریخ 31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1402 برای خرید این خودرو مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی KMC K7 کرمان موتور اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش لاماری ایما خرداد 1402

در ادامه شرایط فروش لاماری ایما خرداد 1402 قابل مشاهده است:

طرح فروش لاماری ایما خرداد 1402

در این طرح فروش خودرو lamari eama، آرین موتور قصد عرضه این خودرو در مدل 1402 با قیمت مصوب فروش 1 میلیارد و 556 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز را دارد. در این طرح جریمه دیرکرد سالانه 36 درصد مدنظر قرار گرفته و موعد تحویل هم طی 90 روز کاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش لاماری ایما خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    بدددددددترین شرکت در پاسخگویی .
    حتی جواب تلفن نمیدهند . آذر ماه سال پیش T5 ثبت نام کردم با موعد تحویل ۶۰ روزه
    ولی الان که ده خرداد است ، نه از ماشین خبری هست نه از پاسخگویی . دریغ از یک توضیح یا عذرخواهی .

    پاسخ

    همش دروغ تو سایت ی چیز نوشته نمایندگی ی چیز دیگه میگه و آخرش هم همون حرف کارخونه درسته و باید ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بیشتر از چیزی که شورای رقابت میکه بدیم

    پاسخ

    واقعا یه شبه ۵۰۰ روش کشیدن هیچ کسم اسمی از قیمت لاماری نگرفت مردم رو سردرگم کردن من که امتیازم سوخت حوالمم نفروختم

    پاسخ

    سلام خسته نباشید،پس کجاست نظارت شورای رقابت وسازمان حمایت مصرف کننده که شرکت خودرو سازی آرین پارس یک شبه 500میلیون میکشه روی قیمت کارخانه لاماری

    پاسخ

    سلام
    توی این مملکت کسی نیست این گرانفروشان رو بگیره ، قیمت لاماری توی اسفندماه ۱۴۰۱ بود یک میلیارد ونودوپنج میلیون ولی بعدطرح یکپارچه و یک ماهه شد یک میلیارد و پانصد و پنجاه و پنج میلیون ، اخه مگه چه اتفاقی افتاده ۵۰ درصد گرون شده ، چرا به مردم بدبخت زور میگید از خدا بترسید سره سوزن انصاف داشته باشید . خدارو هم در نظر بگیرید همین.

    پاسخ

    اینا از اول تا اخرشون دزدند بعد شما توقع دارید که خدارو در نظر بگیرند. مافیای خودرو تو ایران دست چندتا اخوند و انگل زادست و به این راحتی از خری که سوار شدند پیاده نمیشند تا جایی که قادر باشند جیب مردم ایران رو بزنند.

    پاسخ

    قیمت شرکت ،نه قیمت مصوب

    پاسخ