;
coinex

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی

برای انجام پروژه‌های دانشجویی و تحصیلی معمولا به سخت‌افزارهای بسیار قدرتمند نیازی ندارید؛ البته این موضوع به رشته تحصیلی هم بستگی دارد. اما عموما،‌ لپ تاپ‌های دانشجویی قدرت کافی برای اجرای انواع نرم‌افزارها را دارند. در این مقاله برخی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 را معرفی می‌کنیم.
لپ تاپ یکی از کاربردی‌ترین و پر استفاده‌ترین وسیله‌های امروزی به حساب می‌آید و هر ساله، شرکت‌های گوناگونی مدل‌های متنوعی را از این وسیله کاربردی روانه بازار می‌کنند.
یکی از گروه‌هایی که برای انجام دادن کارها خود به لپ تاپ نیاز دارند، دانشجویان هستند و خرید لپ تاپ دانشجویی نیز همواره یکی از عمده‌ترین مسائلی است که بسیاری از دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. همچنین نوسانات نرخ ارز موجب می‌شود که خرید لپ تاپ بسیار دشوارتر شود.

به همین علت بسیاری افراد به لپ تاپ‌های اقتصادی روی می‌آورند. لپ تاپ‌های اقتصادی برای انجام کارهای روزمره مانند گشت و گذار در وب، اجرای نرم افزارهای آفیس، تماشای فیلم، گوش کردن به موسیقی و برخی نرم‌افزارهای سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در نظر داشته باشید این لپ تاپ‌ها توانایی اجرای برنامه‌های مهندسی و سنگین را دارند؛ ولی اجرای آن‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

در راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی 2023 برخی از بهترین‌های بازار را جمع‌آوری کردیم که می‌توانید بسته به نیازتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید. البته قبل از آن باید مواردی را در نظر بگیرید که در ادامه آن‌ها را شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

قبل از معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 بهتر است بدانید که هنگام خرید باید چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید. پردازنده مرکزی، حافظه رم،‌ حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی از جمله مهم‌ترین مشخصاتی هستند که باید به آنها توجه کنید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023
بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

پردازنده مرکزی (CPU)

پردازنده مرکزی یکی مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید. این قطعه تنوع بالایی دارد و ممکن است بسیاری از افراد با مدل‌های مختلف آن آشنایی نداشته باشند. اکثر اوقات برای کاهش قیمت لپ تاپ دانشجویی از پردازنده‌های مرکزی پنتیوم و سلرون استفاده می‌شود؛ اما برای مواجه نشدن با کندی و افت عملکرد در طولانی مدت، پیشنهاد می‌شود به سراغ لپ تاپ‌هایی با پردازنده Core i3 اینتل یا سری 3 پردازنده‌های رایزن AMD بروید؛ چون این پردازنده‌ها معماری جدیدتری دارند و از قدرت پردازشی مناسب‌تری برخوردار هستند.

حافظه رم (RAM)

حافظه رم نیز عاملی تاثیرگذار در خرید بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 محسوب می‌شود و تاثیر مستقیمی در مولتی تسکینگ یا همان انجام چندین کار به‌طور همزمان دارد؛ برای همین پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپی تهیه کنید که مقدار رم بالایی داشته باشد. البته جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا اکثر دستگاه‌های موجود در بازار قابلیت ارتقا حافظه رم و حافظه داخلی را دارند و در صورتی که بودجه محدودی دارید، می‌توانید لپ تاپی با رم 4 گیگابایتی خریداری کنید و بعد از مدتی حافظه رم آن را ارتقا دهید.

حافظه داخلی

مقدار حافظه داخلی می‌تواند با توجه به استفاده و کاربری شما کاملا متغیر باشد، اما نوع حافظه کاملا روی سرعت بوت شدن و اجرای برنامه‌ها اثر می‌گذارد و پیشنهاد می‌کنیم به سراغ لپ تاپی بروید که از حافظه SSD استفاده می‌کند. حافظه SSD سرعت و ماندگاری بالاتری نسبت به هارد دیسک‌های قدیمی (HDD) دارد. البته توجه داشته باشید که هاردهای SSD قیمت بالاتری نسبت به HDD دارند که باعث افزایش قیمت لپ تاپ می‌شوند.

پردازنده گرافیکی (GPU)

پردازنده گرافیکی نیز یکی از عوامل مهمی است که باید هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی به آن توجه داشته باشید. پردازنده‌های گرافیکی به‌صورت آنبورد (Onboard) و مجزا در لپ تاپ‌ها استفاده می‌شوند و به‌طبع محصولی که پردازنده گرافیکی مجزا داشته باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

در بالا به چند ویژگی اشاره کردیم که تاثیر زیادی در عملکرد لپ تاپ دارند؛ اما اگر آشنایی کاملی با این مشخصات سخت‌افزاری ندارید، راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی 2023 به شما کمک می‌کند که بهترین گزینه را پیدا کنید. در این فهرست، به معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی در بازه‌های قیمتی مختلف پرداختیم تا بتوانید با توجه به نیازهای‌تان، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

البته اگر محدودیت بودجه ندارید،‌ می‌‌توانید فهرست بهترین لپ تاپ های 2023، بهترین لپ تاپ های لنوو 2023 و بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023 را نیز بررسی کنید. علاوه‌براین، ممکن است بتوانید لپ تاپ دلخواه خودتان را در لیست بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 نیز پیدا کنید.

لنوو Ideapad 3 مدل Celeron N4020 UHD 600 4GB 1TB

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023
بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی TN LCD با رزولوشن HD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Celeron N4020
  • پردازنده گرافیکی: یکپارچه اینتل UHD Graphics 600
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 1 ترابایت HDD
  • وزن: 1.7 کیلوگرم

اگر قصد خرید یک لپ تاپ بسیار عالی را داردید و می‌توانید تا 10 میلیون تومان هزینه کنید این محصول برای شما بهترین گزینه است. لنوو یکی از برندهای معروف و محبوب لپ تاپ به‌شمار می‌رود که محصولات متنوعی را در بازه‌های قیمتی مختلفی تولید می‌کند. سری Ideapad 3 لنوو با مشخصات فنی گوناگونی به فروش می‌رسد تا تمامی افراد توانایی خرید یکی از لپ تاپ‌ها را داشته باشند.

آیدیاپد 3 با مشخصات CELERON UHD 600 4GB 1TB می‌تواند به دلایلی که در ادامه توضیح می‌دهیم، در فهرست بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 قرار بگیرد که زیر ۱۰ میلیون قابل خریداری است. این دستگاه طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و از متریال با کیفیتی نیز ساخته شده است. آیدیا پد ۳ به دلیل ابعاد 362.2 میلی‌متر در 253.4 میلی‌متر با ضخامت 19.9 میلی‌متری و وزن 1.7 کیلوگرمی قابلیت حمل بالایی دارد و به‌راحتی می‌توان آن را داخل کوله پشتی قرار داد.

لپ تاپ اقتصادی لنوو به پردازنده مرکزی اینتل Celeron N4020 مجهز شده است و می‌تواند از پس تمامی کارهای روزمره و سبک مانند اجرای نرم افزارهای آفیس، گشت و گذار داخل وب و تماشای فیلم برآید. همچنین پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل UHD Graphics 600 نیز آن را همراهی می‌کند تا مشکلی بابت پردازش‌های گرافیکی به‌وجود نیاید. همان‌طور که در پیش‌تر به آن اشاره کردیم، اکثر لپ تاپ‌های دانشجویی مقدار حافظه رم کمتری دارند و برای این محصول نیز 4 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است که می‌توانید در صورت نیاز آن را تا 12 گیگابایت ارتقا دهید.

از نکات برجسته لنوو Ideapad 3 می‌توانیم به فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی اشاره کنیم که فضای کافی برای ذخیره انواع فایل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ البته در نظر داشته باشید این دستگاه از حافظه HDD بهره می‌برد که ممکن است زمان بالا آمدن ویندوز را طولانی‌تر کند. لنوو برای محصول اقتصادی خود از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسلی استفاده کرده است که خوانایی و کیفیتی خوبی ارائه می‌دهد. پنل به‌کار رفته در این صفحه نمایش از نوع TN است و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند.

همچنین روکش مات این صفحه نمایش باعث می‌شود تا هنگام کار کردن، بازتاب نور اختلالی در نمایش ایجاد نکند. لنوو Ideapad 3 از باتری 2 سلولی با ظرفیت 35 وات ساعت نیرو می‌گیرد که با استفاده‌های معمولی و سبک می‌تواند تا ۴ ساعت به‌صورت مداوم دوام بیاورد. از دیگر نکات مثبت این لپ تاپ می‌توانیم به بلندگوهای استریو، درگاه USB Type-C، جک 3.5 میلی‌متری صدا و وبکم اشاره کنیم. تمامی موارد ذکر شده در بالا باعث می‌شود لپ تاپ لنوو آیدیاپد 3 یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 زیر 10 میلیون تومان شناخته شود.

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i9

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i7

ایسوس VIVOBOOK GO E510MA مدل CELERON N4020 UHD 600 4GB 256GB

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Celeron N4020
  • پردازنده گرافیکی: یکپارچه اینتل UHD Graphics 600
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 256 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.57 کیلوگرم

ایسوس یکی از برندهای با سابقه در تولید سخت افزار و محصولات الکترونیکی است که همیشه محصولات با کیفیتی تولید می‌کند. دستگاهی که در ادامه معرفی می‌کنیم را می‌توان بهترین لپ تاپ دانشجویی تا ۱۳ میلیون دانست. ایسوس VIVOBOOK GO E510MA طراحی خیره کننده و مدرنی دارد که در ابعاد 18.1 × 236.4 × 360.2 میلی‌متر ساخته شده است و با توجه به وزن 1.57 کیلوگرمی، قابلیت حمل بالایی پیدا می‌کند.

ویووبوک مدل E510MA در بخش پردازش خود به CPU اینتل Celeron N4020 مجهز شده است و در کنار آن پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics 600 نیز به چشم می‌خورد. برخورداری از این سخت‌افزار موجب می‌شود تا در فهرست بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 قرار بگیرد. همچنین این لپ تاپ برای انجام کارهای مولتی تسکینگ به رم 4 گیگابایتی متکی است که می‌توان در صورت نیاز مقدار آن را افزایش داد.

این دستگاه 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که حافظه مناسبی برای نصب برنامه‌های آفیس و فوتوشاپ است و می‌تواند ویندوز را با سرعتی بسیار بالاتر از هارددیسک‌های معمولی بوت کند. لپ تاپ VIVOBOOK GO E510MA ایسوس از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل از نوع IPS بهره می‌برد؛ در واقع استفاده از پنل IPS باعث می‌شود این صفحه نمایش زاویه دید مطلوب و رنگ‌های بسیار شادابی پیدا کند. همچنین می‌تواند تا ۲۲۰ نیت روشن شود که برای یک لپ تاپ عدد مناسبی محسوب می‌شود.

در بخش باتری شاهد باتری 3 سلولی با ظرفیت 42 وات ساعت هستیم که برای یک لپ تاپ دانشجویی، نکته‌ای مثبت به حساب می‌آید و با استفاده از آداپتور شارژ 33 واتی می‌تواند نسبت به محصولات دیگر با سرعت بالاتری شارژ شود. از دیگر نکات لپ تاپ ایسوس ویووبوک GO E510MA می‌توانیم از اسپیکرهای استریو از نوع Sonic Master، درگاه‌های USB Type-C ،USB 3.0 و کیبورد با نور پس‌زمینه یاد کنیم. این محصول را می‌توان یکی از بهترین لپ تاپ دانشجویی 2023 تا 13 میلیون تومان دانست.

لنوو Ideapad 3 مدل Core i3-1115G4 UHD Graphics XE 4GB 1TB

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی TN LCD با رزولوشن HD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3-1115G4
  • پردازنده گرافیکی: یکپارچه اینتل UHD Graphics Xe
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 1 ترابایت HDD
  • وزن: 1.7 کیلوگرم

در فهرست بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 دوباره به سراغ برند لنوو و سری محبوب Ideapad 3 رفته‌ایم. این لپ تاپ ابعاد و وزن مناسبی دارد و دانشجویان و دانش‌آموزان برای حمل کردن آن به مشکل بر نخواهند خورد. لنوو در Ideapad میان‌رده خود از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3 استفاده کرده است که قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگر بخواهیم مشخصات یک لپ تاپ خوب برای دانشجو را نام ببریم باید به لنوو Ideapad 3 مدل Core i3-1115G4 UHD Graphics XE 4GB 1TB اشاره کنیم. این محصول از پردازنده مرکزی برخوردار است که توسط کارت گرافیک یکپارچه UHD Graphics Xe همراهی می‌شود. این پردازنده گرافیکی قدرت مطلوبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند به راحتی تمامی کارهای نیمه سنگین گرافیکی را انجام دهد؛ بنابراین برای افرادی که قصد اجرای برنامه‌های ادیت عکس را دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. همچنین به 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 مجهز شده است و به دلیل قابلیت ارتقا، نکته منفی به‌شمار نمی‌آید. از دیگر نکات برجسته بخش سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توانیم به حافظه 1 ترابایتی اشاره کنیم که حافظه کافی برای اکثر کاربران است.

در بخش صفحه نمایش، لنوو Ideapad 3 صفحه نمایش TN با ابعاد 15.6 اینچ دارد که رزولوشنی HD برای آن در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید که اکثر محصولات این بازه قیمتی از همین وضوح بهره می‌برند. روی این صفحه نمایش روکشی مات کشیده شده تا از بازتاب نور جلوگیری کند. لپ تاپ‌های اقتصادی اغلب باتری‌های با دوامی ندارند؛ ولی Ideapad 3 لنوو این مسئله را نقض می‌کند.

این لپ تاپ به باتری 2 سلولی با ظرفیت 35 وات ساعت مجهز شده است و با هر بار شارژ می‌تواند تا 5 ساعت دوام بیاورد. از دیگر نکات مثبتی که موجب می‌شود لنوو Ideapad 3 را در لیست راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 قرار دهیم، می‌توانیم به بلندگوهای دوگانه و وبکم با کیفیت، درگاه کارتخوان و درگاه نسل جدید USB 3.0 اشاره کنیم. این محصول را می‌توان در زمره بهترین لپ تاپ دانشجویی 2023 تا 17 میلیون تومان دانست.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

ایسر Aspire 3 A315-59G-35XQ مدل Core I3-1215U MX550 12GB 512GB

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3-1215U
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce MX550
  • رم: 12 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.78 کیلوگرم

با افزایش بودجه تا 25 میلیون تومان، گزینه‌ها کمی بیشتر می‌شوند که انتخاب بهترین لپ تاپ دانشجویی 2023 را سخت می‌کنند. از همین رو قصد داریم یکی از بهترین‌ها در رنج قیمتی 25 میلیون را معرفی کنیم. ایسر مدل Aspire 3 A315-59G-35XQ یکی از جدیدترین محصولات این برند محسوب می‌شود که در کنار طراحی زیبا، از سخت‌افزار جدید و به‌روزی نیز بهره می‌برد.

طراحی این لپ تاپ بسیار زیبا است و ایسر تمام تلاش خود را کرده تا محصولی با کیفیت را به دست خریداران برساند. Aspire 3 ابعاد نسبتا جمع و جوری دارد و در دسته دستگاه‌های 15 اینچی قرار می‌گیرد. همچنین به‌لطف وزن 1.78 کیلوگرمی، برای حمل کردن به مدت طولانی به مشکل نخواهید خورد. ایسر در این لپ تاپ سعی کرده از سخت‌افزار مناسبی استفاده کند تا مجبور نباشد قیمت لپ تاپ دانشجویی خود را افزایش دهد و توانایی برطرف کردن اکثر نیازهای کاربران را داشته باشد.

سیستم پردازش لپ‌تاپ دانشجویی ایسر شامل پردازنده مرکزی Core i3-1215U و پردازنده گرافیکی GeForce MX550 می‌شود که 2 گیگابایت حافظه رم اختصاصی دارد تا بتواند تمامی پردازش‌های نیمه سنگین گرافیکی را به بهترین نحوه انجام دهد. همچنین این دستگاه 12 گیگابایت رم از نوع DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی از نوع SSD دارد تا هنگام اجرای چندین برنامه به‌صورت همزمان یا باز کردن آن‌ها، دچار کندی یا لگ نشود.

ایسر برای A315-59G-35XQ که به عنوان بهترین لپ تاپ های دانش آموزی 2023 شناخته می شود دارای صفحه نمایش Full HD با پنل IPS است؛ پنل IPS می‌تواند رنگ‌ها را بسیار نزدیک به واقعیت و پویا نمایش دهد و زاویه دید مطلوبی نیز دارد که برای طراحان گرافیکی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ایسر A315-59G-35XQ از باتری 3 سلولی با ظرفیت 40 وات ساعت بهره می‌برد که می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا 5 ساعت کاربران را همراهی کند. از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این لپ تاپ نیز می‌توانیم به بلندگوهای استریو، درگاه USB 3.0 و وبکم با کیفیت اشاره کنیم که این دستگاه در لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 قرار می‌دهند. این محصول بی‌نظیر را می‌توان در لیست بهترین لپ تاپ دانشجویی 2023 تا ۲۵ میلیون تومان قرار داد.

 ایسوس ExpertBook B1500C مدل Core i5-1135G7 Iris Xe 8GB 2TB

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-1135G7
  • پردازنده گرافیکی: یکپارچه – اینتل Iris Xe Graphics
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 ترابایت (SSD + HDD)
  • وزن: 1.7 کیلوگرم

اگر قصد خرید لپ تاپ دانشجویی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپ ایسوس ExpertBook B1500C را در نظر داشته باشید. این لپ تاپ ایسوس یکی از محصولات خوش قیمت و ارزشمند بازار محسوب می‌شود. این محصول از ابعاد 360.2 میلی‌متر در 234.9 میلی‌متر با ضخامت 19.9 میلی‌متر و وزن 1.7 کیلوگرم برخوردار است که این ابعاد و وزن در اکثر لپ تاپ‌های 15.6 اینچی به چشم می‌خورد.

B1500C از ظرافت خاصی بهره می‌برد که زیبایی محصول را افزایش می‌دهد. ایسوس اکسپرت بوک B1500C سخت‌افزاری با قدرت پردازشی مطلوبی دارد که شامل پردازنده مرکزی Core i5-1135G7 و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe می‌شود. این سخت‌افزار به راحتی می‌تواند از پس پردازش‌های نیمه سنگین برآید و گزینه مناسبی برای انجام کارهای گرافیکی است. همچنین از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 2 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. نکته جالب توجه این لپ تاپ، برخورداری از دو حافظه HDD و SSD است که فضای بسیاری را برای ذخیره اطلاعات به کاربران ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش به‌کار رفته در ایسوس B1500C بسیار با کیفیت است و برای تماشای فیلم و سریال بسیار پیشنهاد می‌شود. این صفحه نمایش ابعاد 15.6 اینچی با وضوح Full HD دارد و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند که برای تماشای فیلم و سریال صفحه نمایش مناسبی محسوب می‌شود. لپ تاپ اکسپرت بوک B1500C به باتری 3 سلولی با ظرفیت 42 وات ساعت مجهز شده که می‌تواند در استفاده‌های معمولی تا 5 ساعت دوام بیاورد که عدد قابل قبولی است.

از دیگر نکاتی که Expertbook B1500C را به بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان تبدیل می‌کند، می‌توان به برخورداری از درایو نوری، بلندگوهای استریو، درگاه USB 3.0 و درگاه Type-C اشاره کرد و باعث شده در فهرست بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان دانست.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ دانشجویی زیر 10 میلیون کدام  است؟

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان، لنوو Ideapad 3 است که از پردازنده Celeron 4020 به همراه 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان کدام است؟

با قیمت لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان، گزینه‌های بیشتری در بازار وجود دارد و یکی از بهترین آنها، ایسوس اکسپرت بوک B1500C است که در این مقاله به مشخصات آن اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید:

 

.

نظر شما درباره راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی 2023 چیست؟ جای کدام لپ تاپ در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 خالی است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من رشته کمپیوتر ساینس میخوانم به دلیل نداشتن کمپیوتر خوانده نتوانستم

    پاسخ