;
coinex

افشاگری سرآشپز اسپانیایی از رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما!

یک سرآشپز اسپانیایی در یک افشاگری جذاب رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما را فاش کرد. ستارگان فوتبال برای درخشش در زمین از چه ماده غذایی استفاده می‌کنند؟

آلبرتو ماستروماتئو سرآشپز اسپانیایی، که زمانی به‌عنوان سرآشپز خصوصی لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما فعالیت می‌کرده است در یک افشاگری جنجالی عنوان کرده هرسه این ستارگان فوتبال برای سالم ماندن در سنین بالا از یک رژیم غذایی عجیب استفاده کرده‌اند. اما برای اینکه بفهمید این فوق ستاره‌ای مانند مسی چطور در این سن به بالاترین سطح توانمندی رسیده بهتر است ادامه نوشته را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: حشرات رسما وارد رژیم غذایی اروپایی‌ها شدند

رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما فاش شد

تغذیه در فوتبال مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و این را رونالدو، مسی و بنزما به بهترین نحو نشان داده‌اند. مشخص است که فوتبالیست‌های بزرگ باید بسیار مراقب رژیم غذایی خود باشند و یک رژیم غذایی خاص بین لئو مسی، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما مشترک است.

روزنامه اسلوبودنا دالماچیا نوشته است که آنها رژیم غذایی ویژه‌ای دارند که کمک می‌کند حتی پس از 30 سالگی در بالاترین سطح قرار داشته باشند. سه برنده توپ طلا هنوز در سطح بالایی بازی می‌کنند، البته آنها قبلاً به سنی رسیده‌اند که بسیاری از فوتبالیست‌ها در آن بازنشسته می‌شوند.

رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما فاش شد

ابر غذاها در رختکن‌ تیم‌های ورزشی در سرتاسر جهان رایج شده‌اند و اساساً به محصولاتی اطلاق می‌شوند که دارای مواد مغذی مهمی هستند. یکی از این ابرغذاها که تمام معیارهای مورد نیاز بازیکنان فوتبال را برآورده می‌کند، جلبک دریایی است که اخیراً شاهد افزایش مصرف جلبک ایالات متحده برای کمک به تمیز نگه داشتن اقیانوس‌ها هستیم، اما همچنین دارای پروتئین هفت برابر بیشتر از گوشت، ماهی و سبزیجات است.

رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما فاش شد

آنها همچنین حاوی ویتامین‌های A، B1، B2، C، D، E و همچنین کلسیم، آهن، فیبر و پتاسیم هستند، بنابراین بازیکنان را برای مسابقات و تمرین پر انرژی نگه می‌دارد. علاوه‌براین، متابولیسم را تسریع کرده و در نهایت به کاهش وزن کمک می‌کند و این که کالری ندارد نیز یک مزیت بزرگ است.

رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما فاش شد

سرآشپز اسپانیایی آلبرتو ماستروماتئو، که سرآشپز خصوصی هر سه فوتبالیست بوده، مردم را به خوردن جلبک دریایی به خاطر فواید مختلف آن برای سلامتی تشویق می‌کند: «جلبک‌ها دارای ارزش غذایی زیادی هستند. با مقدار کمی، پروتئین‌های گیاهی زیادی دریافت می‌کنید که بدن حتی بهتر از پروتئین‌های حیوانی آن را سنتز می‌کند.»

او ادامه داد:

من به‌شدت به قدرت غذایی استثنایی جلبک‌ها اعتقاد دارم زیرا آنها منبع اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 و سایر چربی‌های سالم و همچنین ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها هستند. به‌همین دلیل است که من تقریباً در تمام وعده‌های غذایی خود از این نوع غذا استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر