coinex
راهنمای خرید تکراتو

بخشنامه جذب سرباز معلم در سال 1402 ابلاغ شد

بخشنامه جذب سرباز معلم در سال 1402 از طرف معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در راستای اصل 147 قانون اساسی ابلاغ شد.

براساس این بخشنامه ذکر شده است: «براساس ماده (33) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی و در اجرای بند «الف» تبصره ماده 66 الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مامور به دستگاه‌های دولتی و غیرنظامی ابلاغی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و با عنایت به مجوز 7 خرداد 1402 ستادکل نیرو‌های مسلح، نحوه جذب و سازماندهی مشمولان وظیفه مأمور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1402-1403 اعلام شد.»

بیشتر بخوانید: معافیت سربازان دارای سه فرزند قطعی شد

مفاد بخشنامه جذب سرباز معلم در سال 1402

تعدادی از مواد این بخشنامه شامل موارد ذیل است:

  • صرفاً داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها 4 فروردین 1402 باشد.
  • مشمولینی که تاریخ اعزام آن‌ها 1 مرداد 1402 و 1 شهریور 1402 می‌باشد پس از درخواست کتبی خود و موافقت آن اداره کل، بایستی به دفاتر پلیس 10 مراجعه و درخواست تعجیل ارائه کرده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام 1 تیر 1402 دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسر نخواهد بود.
  • جذب و بکارگیری معلمان وظیفه با اولویت در مقطع آموزش ابتدایی و در کلاس‌های درس و واحد‌های آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان‌پذیر است لذا از بکارگیری افراد مذکور در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان خودداری شود.
  • اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزش نظامی در تاریخ 1 تیر 1402 انجام خواهد گرفت، لذا در این خصوص اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته و قبل از اعزام نیز برگه‌های اعزام افراد کنترل شود. (مدت دوره آموزش نظامی بر اساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح 2 ماه است.)

بخشنامه جذب سرباز معلم در سال 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بخشنامه جذب سرباز معلم در سال 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر