;
coinex

رستوران جدید لیونل مسی راه‌اندازی شد؛ قیمت سرسام‌آور منو و واکنش کاربران فضای مجازی!

رستوران جدید لیونل مسی افتتاح شد. لیونل مسی نابغه فوتبال یک رستوران لاکچری در کشور اسپانیا راه‌اندازی کرده که مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

رستوران جدید لیونل مسی در کشور اسپانیا راه‌اندازی شد. لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان و برنده 7 توپ طلا، یک رستوران لاکچری به اسم “Hincha” با الهام از رستوران‌های سرآشپر مشهور ترکیه‌ای (نصرت گوکچه) در اسپانیا راه‌اندازی کرده که قیمت غداهای آن سربه فلک می‌کشد. از موارد جالبی که در رستوران مسی می‌توان دید، دسر شکلاتی ساخته شده با طرح توپ طلا است.

بیشتر بخوانید: افشاگری سرآشپز اسپانیایی از رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما!

رستوران جدید لیونل مسی راه‌اندازی شد

لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین، رستوران جدیدی به نام هینچا (Hincha) به معنی حامی را به سبک رستوران سالت بی (Salt Bae) آشپز ترکیه‌ای مشهور نصرت گوکچه در اسپانیا افتتاح کرده است. در منوی این رستوران، یک توپ طلای شکلاتی به عنوان دسر هم دیده می‌شود.

اما ظاهراً طرفداران مسی از دیدن قیمت‌های غذاهای این رستوران شوکه شده‌اند و اظهار داشتند که تنها درصورتی به این رستوران می‌روند و حاضر به پرداخت چنین رقم‌هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند. در این رستوران، ۲۲ دلار برای یک بشقاب ماکارونی، ۴۸ دلار برای یک بشقاب پاستا راویولی و ۳۸ دلار برای دسر ویژه یعنی توپ طلای شکلاتی می‌گیرند.

رستوران جدید لیونل مسی راه‌اندازی شد
اینفلوئنسر اسپانیایی مونیکا موران از رستوران مسی واقع در هتل پنج ستاره میم (MIM) بازدید کرد.

مونیکا, ویدیویی از سفرش به این رستوران را با ۹.۴ میلیون دنبال‌کننده خود در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت. این ویدیو با ۱۳.۸ میلیون بازدید در فضای مجازی پخش شد.

مونیکا گفت:

ما یک پیتزا سفارش دادیم که واقعاً خوب بود. آنها آمدند تا گوشتی را که قرار بود برایمان درست کنند به ما نشان دهند و حقیقت این است که ۱۰ از ۱۰ بود، باورنکردنی.

رستوران جدید لیونل مسی راه‌اندازی شد

در پایان، گروه تصمیم گرفت به افتخار هفت توپ طلای فوتبالیست، دسر توپ فوتبال او را سفارش دهد. مونیکا این غذای شیرین را ترکیبی بسیار عجیب توصیف کرد. او افزود: «اگرچه بسیار زیبا بود، اما داخل آن فقط خامه، بادام‌زمینی، ذرت بو داده و مارشمالو بود.»

اما طرفداران از قیمت‌ها متحیر شدند. یکی گفت:

ماکارونی ۲۱ یورو است… مسی خودش آن را تهیه می‌کند؟

دیگری اضافه کرد: «اگر مسی غذای من را سر میز نیاورد و پیش من ننشیند چیزی نمی‌خورم.»

کاربر دیگری نوشت:

اگر لازم باشد خانه‌ مادربزرگم را هم بفروشم به آنجا می‌روم.

یکی دیگر از کاربران به شوخی گفت که هزینه آن به اندازه «دو کلیه، هشت ریه و دو قلب» است.

با این حال این اولین‌بار نبود که آنها با هم دیدار می‌کردند. مسی در سال ۲۰۱۸ به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و دوستش در رستوران سالت‌بی در دبی دیده شد. گوکچه از مسی دعوت می‌کند که به سبک او روی استیک نمک بپاشد. سپس یک تکه گوشت را در دهان مسی می‌گذارد.

رستوران جدید لیونل مسی راه‌اندازی شد

رستوران‌های سالت‌بی هم به خاطر قیمت‌های فوق‌العاده بالا خود به‌ویژه برای استیک‌های مخصوصشان معروف هستند. برخی استیک‌های این رستوران‌ها تا ۱,۶۷۴ دلار یا ۱,۸۰۰ دلار قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رستوران جدید لیونل مسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر