;
coinex

نوید بادامی، نویسنده تکراتو بازداشت شده است

بنابر گزارشی از رسانه‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تهران،‌ نوید بادامی نویسنده تکراتو در حال حاضر دستگیر شده و اطلاعی از وضعیت او در دست نیست.

نوید بادامی دانشجویی دغدغه‌مند، خوش‌فکر و بسیار دقیق است که در حال حاضر بنابر اعلام کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور دستگیر شده است و از وضعیت او اطلاع دقیقی در دست نیست.

این کانال تلگرامی در خصوص بازداشت دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی نوشته:

گزارشات حاکی از بازداشت محمدنوید بادامی، دانشجوی کارشناسی ارشد زبان‌شناسی دانشگاه بهشتی، از هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی است.  تاکنون اطلاعی از مکان وی و نهاد بازداشت‌کننده وجود ندارد.

نوید بادامی، نویسنده تکراتو بازداشت شده است

نوید آنطور که ما در تکراتو شناختیم و با او کار کردیم، انسانی خوش‌ذوق،‌ متفکر و در عین حال حرفه‌ای در کار و تحصیل بود. تبحر نوید در موضوعات مربوط به نجوم، پزشکی و سینما ساعت‌ها محافل دوستانه ما در تکراتو را به خود مشغول می‌داشت و ما همگی از مصاحبت با او لذت می‌بردیم.

همکاری با نوید برای ما گرچه کوتاه ، اما دلپذیر بود و در همین راستا مجموعه تکراتو ضمن ابراز نگرانی از بابت وضعیت نویسنده خود، امیدوار است این انسان خوش‌فکر و دغدغه‌مند هرچه زودتر آزاد شده و به محیط کار و دانشگاه بازگردد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید آخرین مطالب نوید بادامی را از اینجا بخوانید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر