;
coinex

برج اپوس امارات با معماری بدیع و خلاقانه معرفی شد [+عکس]

برج اپوس امارات که نمونه‌ای خاص از معماری بدیع خلاقانه در جهان است، معرفی شد. این برج زیبا در نزدیکی برج خلیفه بنا نهاده شده است.

برج اپوس امارات با معماری بدیع و خلاقانه و چشم‌‌نواز معرفی شد. این برج منحصربه‌فرد که در نزدیکی بلندترین سازه دست بشر (برج خلیفه) ساخته شده است، یک ساختمان کاملاً شیشه‌ای بوده که در دل آن یک هتل مجلل نیز به‌نام “ME Dubai” ساخته شده است. گفتنی‌ست طرح و بنای این برج عظیم را معمار مشهور عراقی _ بریتاینایی پیاده‌سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: پروژه بلندپروازانه احداث برج بیت کوین در دبی ؛ در دو نسخه فیزیکی و مجازی!

برج اپوس امارات با ظاهری منحصربه‌فرد معرفی شد

پوس (Opus) که در منطقه برج خلیفه شهر دبی قرار دارد، یک ساختمان شیشه‌ای و میزبان هتل می دبی (ME Dubai Hotel) است. افزون بر این هتل، ساختمان اپوس میزبان چندین دفتر اداری، آپارتمان و رستوران‌های مختلف است.

هتل می دبی در ساختمان اُپوس تنها هتل در جهان است که هم طراحی بیرونی و هم طراحی درونی آن توسط زها حدید، معمار مشهور عراقی-بریتانیایی، انجام شده است. با مساحت 84300 متر مربع، ساختمان اپوس به عنوان دو برج مجزا طراحی شده که با یک آتریوم چهار طبقه در پایین دو برج و یک پل سه طبقه با 38 متر پهنا که در ارتفاع 71 متری قرار دارد به هم پیوند می‌خورند. در نمای بیرونی، ساختمان اپوس شبیه به یک مکعب عظیم به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر این برج زیبا را ببینید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برج اپوس امارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر