;
coinex

نسل جدید دوربین‌های ثبت سرعت پلیس با دقت و وضوح بیشتر معرفی شدند [+فیلم]

نسل جدید دوربین‌های ثبت سرعت پلیس راهور معرفی شد. دوربین‌هایی که توانایی بالایی در ثبت تصاویر از فاصله 1 کیلومتری دارند.

نسل جدید دوربین‌های ثبت سرعت پلیس با دقت و وضوح بالا و توانایی خارق‌العاده ثبت پلاک خودرو از فاصله 1 کیلومتر و دویست متری معرفی شد. این دوربین همچنین از قابلیت‌های دیگری مانند تصویربرداری در تاریکی مطلق، صفحه‌نمایش کاملاً لمسی و غیره برخوردار است و گفتنی‌ست که این دوربین توسط شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه داده شده است.

بیشتر بخوانید: مصرف بنزین خودروهای ایرانی سه برابر میانگین جهانی است!

نسل جدید دوربین‌های ثبت سرعت توسط پلیس رونمایی شد

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دوربین ثبت سرعت، یکی از محصولات دانش بنیانی‌هاست که توسط فناوران داخلی ساخته شده است. این تجهیزات در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی، برد تصویری و دقت بیشتری دارد و امکان اشتباه را کمتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ دوربین های جدید ثبت تخلفات رانندگی پلیس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    برای جریمه کردن و پول گرفتن از مردم خیلی قوی هستن اما اگه بخوان یه سودی برسونن ضعیف هستن

    پاسخ

    واقعا بیکارین همچین دستگاهی کپی میکنین، برین یه خودروی دانشبنیان درست کنین، یه چند تا چراغ و تابلوی خطر توی جاده ها بزارین، آسفالت جاده ها رو بهتر کنین، مسیریاب ها تون را درست کنین..
    یعنی واقعا فکر میکنن همه ی تصادف ها به خاطر سرعت زیاده؟
    مسئولین از خودروهای داخلی استفاده کنین و در شهرها رانندگی کنین تا بدانین مشکل تصادفات از کجاست

    پاسخ