;
coinex

اولین رندرهای ناتینگ فون 2 منتشر شد [+عکس]

اولین رندرهای ناتینگ فون 2 معرفی شد. نسل جدید گوشی ناتینگ فون با ویژگی‌های جدید، ظاهری بهتر و امکاناتی جدیدتر به‌زودی معرفی می‌شود.

اولین رندرهای ناتینگ فون 2 منتشر شد. گوشی منحصربه‌فرد “ناتینگ فون” با ظاهری عجیب و امکاناتی درخور توجه از زمانی که معرفی و راهی بازار شد، محبوبیت بسیاری نیز پیدا کرد.

حال رندرهایی از نسل جدید این گوشی به‌نام ناتینگ فون 2 منتشر شده است که در آن شاهد تغییراتی در بخش طراحی مانند لبه‌های گردتر هستیم. در ادامه می‌توانید رندرهای این گوشی را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo) [خرداد 1402]

اولین رندرهای ناتینگ فون 2 منتشر شد

ناتینگ خود را برای معرفی دومین نسل گوشی هوشمندش آماده می‌کند. این شرکت برخی جزئیات Nothing Phone (2) را فاش کرده است و اوایل امروز نیز اعلام شد گوشی مذکور در هند ساخته خواهد شد تا نیازهای خاص این بازار را برآورده سازد. اکنون افشاگر نام‌آشنا، OnLeaks، اولین رندرهای ناتینگ فون (۲) را به‌اشتراک گذاشته است.

رندرهای ناتینگ فون ۲ براساس تصاویر نمونه‌ی آزمایشی واقعی این گوشی طراحی شده‌اند. دوربین این دستگاه در بریدگی پانچ‌هول گوشه‌ سمت‌چپ بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و از بدنه‌ پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد.

اولین رندرهای ناتینگ فون 2 منتشر شد

یکی از تغییرات مهم Nothing Phone (2) کنارگذاشتن طراحی جعبه‌ای نسخه‌ قبلی است. طبق رندرهای فاش‌شده، لبه‌های دستگاه کمی گرد شده است و بدنه‌ای باریک‌تر دارد و بدین‌ترتیب، در دست گرفتن آن آسان‌تر خواهد شد.

بدنه‌ پشتی این گوشی که یکی از ویژگی‌های مهم‌ ناتینگ فون (۱) نیز بود، همچنان شفاف خواهد بود و نوارهای نوری متعددی در اطراف دوربین و سیم‌پیچ شارژ تعبیه خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، ناتینگ فون (۲) از فلش LED دوگانه بهره خواهد برد و لبه‌ سمت‌ راست آن میزبان دکمه‌ پاور خواهد بود. درگاه USB C و حفره‌های بلندگو نیز در لبه‌ پایین گوشی تعبیه خواهند شد.

پیش‌از‌این تأیید شده بود که Nothing Phone (2) به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. ناگفته نماند که این دستگاه از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و فرمت RAW HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اولین رندرهای ناتینگ فون 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر