;
coinex

یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر پیوست!

بعد از نشست مدیرعامل جدید توییتر بر مسند این شبکه اجتماعی، حالا یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر پیوسته است.

بالاخره و پس‌از مدتی که ایلان ماسک، لیندا یاکارینو را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد، این زن دوستدار تکنولوژی کار خود را در سمت مدیرعاملی جدید توییتر آغاز کرد. حال و پس‌از نشستن وی بر مسند ریاست جنجالی‌ترین شبکه اجتماعی این روزها، یکی دیگر از همکاران یاکارینو نیز به توییتر پیوسته است. وی یکی از مدیران ارشد NBCUniversal است.

بیشتر بخوانید: سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر ؛ فروش میلیون‌ها دلار دوج کوین!

یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر پیوست

به گزارش رویترز، بناروک که کار خود را از امروز در توییتر آغاز خواهد کرد، در ایمیلی گفته است که برای همکاری با تیم این شرکت در زمینه «ساخت تو‌ییتر 2.0» اشتیاق زیادی دارد. یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر که ماه گذشته به این سمت منصوب شد، در توییتی نوشت:

به دسته ما خوش آمدی جو بناروک! از یک پرنده به پرنده دیگر.

یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر پیوست

البته هنوز مشخص نیست که بناروک در توییتر چه سمتی خواهد داشت و براساس گزارش BBC، بر عملیات‌های تجاری این شرکت متمرکز خواهد شد. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه او پروفایل لینکدین خود را نیز به‌روزرسانی کرده است که نشان می‌دهد در دفتر نیویورک تو‌ییتر مشغول به کار خواهد شد.

بناروک در NBCUniversal به‌عنوان معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات و مشارکت مشغول به کار بوده و همچنین در اوایل بیشتر از 6 سال را در فیسبوک کار کرده است.

این گزارش درحالی منتشر شده که در چند وقت اخیر، تعدادی از مدیران اجرایی تو‌ییتر از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند تا یاکارینو با چالش‌های زیاد جدیدی مواجه باشد. اخیراً «الا ایروین»، رئیس بخش اعتماد و امنیت توییتر، استعفا خود از این شرکت را اعلام کرده بود.

از زمانی که ایلان ماسک شبکه اجتماعی تو‌ییتر را تصاحب کرد، موج عظیمی از هرج‌و‌مرج آن را فرا گرفت و بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی ازجمله GroupM توییتر را به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» معرفی کردند و به مشتریان خود نسبت به خرید تبلیغات در آن هشدار دادند. اما پس از معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید و جانشین ماسک، همه‌چیز تغییر کرد و ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان، یعنی GroupM، دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پیوستن یکی دیگر از همکاران یاکارینو به توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر