;
coinex

اپل در اندیشه افزایش میزان تولید آیفون در سال 2023

دولت ایالت کارناتاکا کشور هند در خبری از قصد شرکت فاکسکان برای افزایش میزان تولید آیفون تا آوریل سال 2024، در این ایالت هندی پرده برداشته است.

دولت ایالت کارناتاکا رسماً در این زمینه اعلام داشته است: «زمین کارخانه تا اول ژوییه به فاکسکان اعطاء خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها این پروژه به ارزش 130 میلیارد روپیه (1.59 میلیارد دلار)، چیزی در حدود 50 هزار شغل ایجاد می‌کند.»

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن جدید Journal اپل برای iOS 17 معرفی شد

افزایش میزان تولید آیفون در هند

فاکسکان به عنوان بزرگترین تولیدکننده قراردادی محصولات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود که تولید سالانه 20 میلیون دستگاه آیفون در کارخانه دواناهالی در حومه بنگالورو، مرکز این ایالت را مورد هدف خود قرار داده است.

افزایش میزان تولید آیفون

طبق گزارش رویترز، اپل بعد از محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی در چین که منجر به کاهش تولید آیفون‌های جدید و سایر محصولاتش شد، پایگاه‌های تولید خود را متحول ساخته و قسمتی از تولید محصولاتش را از چین خارج خواهد ساخت. این غول فناوری آمریکایی همچنین در تلاش جهت دوری از آسیب دیدن در تنش‌های میان پکن و واشنگتن است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش میزان تولید آیفون تا سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر