;
coinex

خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله میسر شد

امکان خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله (ارز حج تمتع) برای کاربران سیستم عامل اندروید با مراجعه به قسمت «بانک من» و انجام عملیات خرید فراهم شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی پیام‌رسان بله، جهت خرید ارز حج تمتع، کاربر باید مشخصات فردی (مشخصات ثبت شده در گذرنامه)، تاریخ و شعبه مورد نظر خود به‌منظور تحویل ارز را ثبت و سپس مشخصات ارز مورد نیاز (نوع و تعداد ارز) را مشخص کند تا مبلغ نهایی را مشاهده و سپس با پرداخت نهایی، رسید پرداخت نیز صادر شود. در نهایت متقاضی امکان دریافت ارز با مراجعه در زمان مشخص به شعبه ارزی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: معضل تامین ارز واردات خودرو رفع شد [+زمان ترخیص خودروهای وارداتی]

فراهم‌سازی امکان خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله

خرید ارز حج تمتع بدون هیچ محدودیت سنی خواهد بود بااین‌حال پیش از آن ثبت‌نام زائر باید در سامانه سماح صورت پذیرفته باشد. خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله به‌صورت 24 ساعته‌ بوده و حداکثر تا 5 روز پیش از اعزام به حج، امکان خرید ارز وجود دارد.

خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله

سقف فروش ارز به زائران حج تمتع به میزان 500 دلار خواهد بود و نرخ آن برابر با نرخ اعلامی از طرف بانک مرکزی است. خرید ارز در بله، به زودی در نسخه وب و در روزهای آینده برای کاربران iOS هم امکان‌پذیر خواهد شد. افزون بر این، متقاضیان دریافت ارز حج تمتع، می‌توانند به شعب ارزی بانک ملی ایران در سراسر کشور نیز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان خرید ارز مسافرتی در پیامرسان بله چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.من ثبت نام ارز مسافرتی کردم توبله الان خواستم زمینی برم کربلا .چکارکنم پولم وپس بگیرم.چون گفته فقط باید بلیط هواپیما وخروج ازگیت فرودگاه بعدش ارز ومیدن.یکی راهنمایی کنه.ممنون

    پاسخ