;
coinex

طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی انجام می‌شود

طبق اعلام مدیر طراحی bmw این شرکت در حال بررسی امکان طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی بوده تا فرآیند اجرای این امر را آسان‌تر و بهینه‌تر کند.

«آدریان وان هویدونک»، مدیر طراحی شرکت خودوسازی bmw طی مصاحبه با ماهنامه انگلیسی TopGear بیان کرد که موضوع طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی در حال بررسی است، بااین‌حال تأکید کرد که قرار نیست این فناوری جایگزین انسان شود.

بیشتر بخوانید: کسب‌وکارهای کوچک استفاده از هوش مصنوعی را در روند بازاریابی ترجیح می‌دهند!

بررسی امکان طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی

به گزارش BBC در این زمینه هوش مصنوعی ضمن بررسی حجم فراوانی از اطلاعات در مدت زمان کم توانایی کمک به طراحان در زمینه بررسی سریع‌تر ایده‌هایشان را دارد. از طرفی این فناوری امکان ایده‌پردازی نیز داشته و با درواقع با بهره‌گیری از قابلیت یادگیری به مرور زمان حتی بهتر نیز خواهد شد.

طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی

وان هویدونک در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که طراحان bmw جهت طراحی چرخ‌ها از هوش مصنوعی بهره گرفته‌اند. آن‌ها در واقع با ارائه مشخصات ظاهری و فنی چرخ مدنظر خود، از هوش مصنوعی درخواست ارائه طرح‌های پیشنهادی مختلف را داشته‌اند.

به ادعای مدیر طراحی bmw آزمایش‌هایی نیز با هوش مصنوعی جهت طراحی کامل خودرو صورت پذیرفته، با اینکه در نگاه اول نتیجه خوبی به دست آمده اما با بررسی بیشتر مشخص شده که هوش مصنوعی هنوز توانایی طراحی کامل خودرو را ندارد. بنابه گفته آقای وان هویدونک، هنوز مدیریت هنری پروژه باید از طرف انسان صورت پذیرد و هوش مصنوعی به راهنمایی و هدایت بیشتر احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طراحی خودروهای BMW با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر