;
coinex

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ براساس اطلاعیه جدید این شرکت بزرگ مشخص شد. اما کدام گوشی‌ها جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ را دریافت می‌کنند؟

شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند طبق یک روال همیشگی نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های خود را همراه با نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌کنند. در این بین سامسونگ نیز بر این عقیده استوار بوده و قرار است که رابط کاربری جدید گوشی‌های خود را برپایه اندروید 14 منتشر کند. حال با تکیه براین موضوع، برنامه جدیدی برای انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را نشر داده‌ایم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های سامسونگ آپدیت جدید اندروید را دریافت نمی‌کنند

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

سامسونگ با جدیت در حال آماده شدن برای انتشار نسخه بتای آپدیت جدید رابط کاربری خود، One UI 6.0 به همراه سیستم‌عامل اندروید 14 است.

تا به امروز اطلاعات گسترده‌ای از نسل بعدی رابط کاربری سامسونگ، قابلیت‌های آن و زمان انتشارش برای دستگاه‌های مختلف این کمپانی در اختیارمان قرار دارد. علاوه‌بر این، حتی لیست گوشی‌ها و تبلت‌هایی که قادر به دریافت این آپدیت خواهند بود نیز کم‌وبیش منتشر شده است.

علی‌رغم این که در حال حاضر نسخه بتای اندروید ۱۴ در اختیار کاربران بیش از ۲۰ دستگاه اندرویدی قرار گرفته، اما هیچ یک از گوشی‌های سامسونگ در میان این دستگاه‌ها قرار ندارند.

این روند البته به‌زودی تغییر خواهد کرد؛ چرا که سامسونگ قصد دارد ظرف یکی دو ماه آینده بروزرسانی جدید رابط کاربری One UI را برای چندین دستگاه برگزیده خود منتشر کند.

این اتفاق احتمالاً اواسط ماه آگوست سال جاری رخ خواهد داد.

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

مطابق انتظار، در ادامه سال ۲۰۲۳ سامسونگ نسل بعدی رابط کاربری خود که بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ طراحی شده را در اختیار کاربران دستگاه‌های برگزیده خود قرار خواهد داد.

مثل همیشه، این غول کره‌ای قصد دارد این بروزرسانی را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریانش قرار دهد.

در این میان برخی کاربران خوش‌شانس‌تر می‌توانند نسخه بتای One UI 6.0 را در ماه آگوست تجربه کنند. با این حال، مطمئناً سایر کاربران نیز تا پایان سال جاری به این بروزرسانی دسترسی خواهند داشت.

مسلماً تغییراتی که گوگل در سیستم‌عامل اندروید ۱۴ ایجاد می‌کند، در رابط کاربری سامسونگ هم قابل مشاهده خواهد بود.

به‌عنوان مثال، پیشرفت‌های قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات، پشتیبانی بهینه‌تر از ژست‌های لمسی، امکان تغییر تنظیمات زبان از داخل برنامه‌ها و پیشرفت‌های متعدد در شخصی‌سازی لاک اسکرین و صفحه اصلی از جمله مواردی هستند که به واسطه اندروید ۱۴ در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار خواهند گرفت.

سوال بسیار مهم برای صاحبان گوشی‌های سامسونگ، خصوصاً محصولات پریمیوم و پرچمدار این کمپانی، آن است که کدام مدل‌ها از گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند زودتر از سایرین آپدیت جدید One UI را دریافت کنند؟

بر اساس تجربه‌های قبلی می‌توان پیش‌بینی کرد که پرچمداران سری گلکسی اس ۲۳ ( گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا) نخستین محصولات دریافت‌کننده آپدیت One UI 6.0 سامسونگ خواهند بود.

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

همچنین در گام بعدی نیز گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ گوشی‌هایی خواهند بود که می‌توانند بروزرسانی جدید رابط کاربری سامسونگ را دریافت کنند.

البته در این میان، نسل جدید تاشوهای سامسونگ، Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 که در ماه آگوست معرفی خواهند شد نیز کاندیداهایی جدی برای دریافت آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 در اسرع وقت هستند.

در گام بعدی، نوبت به میانرده‌های محبوب سری گلکسی A سامسونگ می‌رسد. در این مرحله گوشی‌هایی نظیر گلکسی ای 73، ای 53 و ای 54 می‌توانند انتظار دریافت آپدیت اندروید 14 را داشته باشند.

همچنین گوشی‌های جدیدتر سری گلکسی M نیز پس از محصولات سری گلکسی E در نوبت دریافت این بروزرسانی قرار دارند.

با وجود این که پرچمداران جدیدتر Galaxy S23 می‌توانند زودتر از سایرین آپدیت One UI 6.0 را دریافت کنند، اما صاحبان پرچمداران سال‌های گذشته سامسونگ هم کمی پس از آن قادر خواهند بود جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل و رابط کاربری را در اختیار داشته باشند.

برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد
انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ

بیشتر بخوانید: آپدیت One UI 5.1 برای این گوشی های میان رده سامسونگ منتشر می‌شود

دستگاه‌های زیر نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ را دریافت می‌کنند

لیستی که در ادامه مشاهده خواهید فرمود، لیست گوشی‌هایی از سامسونگ هستند که می‌توانند بروزرسانی جدید سیستم‌عامل و رابط کاربری One UI 6.0 را دریافت کنند:

  • Samsung Galaxy S23 Ultra
  • Samsung Galaxy S23 Plus
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy S22 Ultra
  • Samsung Galaxy S22 Plus
  • Samsung Galaxy S22
  • Samsung Galaxy S21 FE
  • Samsung Galaxy S21 Ultra
  • Samsung Galaxy S21 Plus
  • Samsung Galaxy S21
  • Samsung Galaxy A73
  • Samsung Galaxy A72
  • Samsung Galaxy A53
  • Samsung Galaxy A52
  • Samsung Galaxy A52s
  • Samsung Galaxy A33
  • Samsung Galaxy A23
  • Samsung Galaxy A14
  • Samsung Galaxy A13
  • Samsung Galaxy A04s
  • Samsung Galaxy M53 5G
  • Samsung Galaxy M33 5G
  • Samsung Galaxy M23
  • Samsung Galaxy Z Fold 4
  • Samsung Galaxy Z Flip 4
  • Samsung Galaxy Z Fold 3
  • Samsung Galaxy Z Flip 3

ONE UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 چه زمانی از راه می‌رسد؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، انتظار می‌رود فاز بتای رابط کاربری جدید سامسونگ در ماه آگوست رونمایی شده و نسخه پایدار نیز چند هفته پس از آن منتشر گردد.

سامسونگ معمولاً بروزرسانی‌های خود را در بازه‌‌های دو ماهه برای تمامی گوشی‌های مجازش منتشر خواهد کرد. بنابراین کاربران گوشی‌های پرچمدار و میانرده این کمپانی می‌توانند حداکثر تا ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ بروزرسانی جدید را دریافت کنند.

گوشی‌های پریمیوم سامسونگ با تضمین دریافت چهار نسخه اصلی اندروید و پنج سال بروزرسانی‌های امنیتی به فروش می‌رسند.
بنابراین اگر یکی از محصولات مورد اشاره در لیست بالا را در اختیار دارید، می‌توانید امیدوار باشید که ظرف چند ماه آینده ضمن دریافت اندروید 14 و بهره‌مند شدن از پیشرفت‌های آن، قادر خواهید بود از بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های جدید رابط کاربری محبوب One UI هم برخوردار شوید.

انتشار اطلاعات تکمیلی در این‌خصوص تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (60 نظر)

    من S23FE دارم. اندروید 14 هم همراه با این نصب میشه؟ چون برای گوشی من فقط رابط کاربریش اومده

    پاسخ

    بله اندروید 14 برای این گوشی منتشر میشه

    پاسخ

    A32 هم تو لیست نبود

    پاسخ

    A30s هم بروز رسانی رو داره؟

    پاسخ

    برای a51 نمیاد؟

    پاسخ

    تو خیلی از سایت ها زده بود تا اکتبر (مهر همین امسال) اپدیت oneui ۶ میاد حالا شما میگید اگوست که میشه مرداد ۱۴۰۳😐💔 یکی تکلیف منو روشن کنههه گوشیم s23ultra ست🗿🫱🏽‍🫲🏿 با تشکر

    پاسخ

    A22-5g پس چرا تولیست نبود عه

    پاسخ

    سلام خسته نباشید ببخشید برایa34سامسونگ رم۸ و حافظه۲۵۶ گیگ گلوبال اندروید ۱۴نمیاد؟

    پاسخ

    میاد میاد دلشوره نداشته باش فوقش نشد ، دنیا تموم نمیشه یکی دیگه بخر

    پاسخ

    برای a51 اندروید ۱۴ میاد

    پاسخ

    گوشی a13 تو لیست هست چرا m13نسخه هند نیست

    پاسخ

    لیست ناقصه.
    A54 کو

    پاسخ

    داش a24 یادت رفت🤣

    پاسخ

    این سایت مشکل داره وگرنه در سایت‌های معتبر اسمش هست دیروز هم آپدیت امنیتی براش امد

    پاسخ

    سلام برای a12 هست؟

    پاسخ

    شما در لیست A23 رو نوشته اید ولی A24 که از همه جدیدترین و پنج سال آپدیت باید بگیره ننوشتید این برام عجیب بور

    پاسخ

    ای بابا، واسه A71 چرا نمیاد

    پاسخ

    سلام ببخشید m 13 رو نمی گیره

    پاسخ

    سلام به خدمت مدیر سایت هنوز لیست رسمی one ui 6 منتشر نشده است پس این ها همه احتمال است ودر آینده گوشی های دیگری هم در لیست اصلی قرار خواهد گرفت .

    پاسخ

    دوستان این سایت ها معتبر نیستن و فقط برای بازی با قیمت این تبلیغات و میکنند هر گوشی که تو بازار فروشش عالیه تو امثال این سایت ها می‌بینید که منفی تبلیغ میشند و اون گوشی های که فروشش کمه و مونده دست تاجرین وارداتی و باد کرده ، اینجا تبلیغ میکنند. دقت کنید هر گوشی بد و خوب کلا موقع تبلیغ از رنگ های آبی رو بد و نشون میدن تا مردم احمق آبی بخرند ، چون هم قیمتش ارزونتر هست هم فروشش کم

    پاسخ

    دوستان این سایت ها معتبر نیستن و فقط برای بازی با قیمت این تبلیغات و میکنند هر گوشی که تو بازار فروشش عالیه تو امثال این سایت ها می‌بینید که منفی تبلیغ میشند و اون گوشی های که فروشش کمه و مونده دست تاجرین وارداتی و باد کرده ، اینجا تبلیغ میکنند. دقت کنید هر گوشی بد و خوب کلا موقع تبلیغ از رنگ های آبی رو بد و نشون میدن تا مردم احمق آبی بخرند ، چون هم قیمتش ارزونتر هست هم فروشش کم

    پاسخ

    من تازه اس ۲۳ اولترا گرفتم …عجب گوشی آشغالیه …اگر می‌فهمیدم رابط کاربری سامسونگ در حد بچه دبستانی هاست عمرا نمیخریدمش …الآنم در اولین فرصت این آشغالو رد میکنم هوآوی،آنر یا گوگل میگیرم …نمی‌دونم چرا ملت الکی از این آشغال تعریف میکنن .

    پاسخ

    داش مگه چی شده انقد فشار خوردی کجاش بد بوده؟😅

    پاسخ

    انصاف نیست اصلا گوشی های اس۲۰اولترا۵جی و نوت ۲۰اولترا اپدیت دریافت نکنن این گوشیا الانم توبازار واقعا حرفی براگفتن دارن تورقابت.
    بنظرتون برا اینا اپدیت میاد؟
    اگه برا این دوتا اپدیت نده باید کلا از سامسونک کوچ کنیم

    پاسخ

    برو کوچ کن ولی اینو بدون که شیاومی یا هواوی از این هم ابدیت گیریش بدتره سامسونگ حداقل تا جایی که گفته ابدیت میگیره شیاومی که اصلا اگه شانس بیاری تا یه سال میگیره دوستم شیاومی نوت ۱۱ پرو داشت یدونه ابدیت هم نگرفت

    پاسخ

    اپدیت گیری برند هارو باید ازتو یادبگیریم حتما؟
    درضمن هم شیاومی استفاده میکنم هم سامسونگ واس شیاومی هم الکی بدنگو کی گفته اپدیت نمیده؟

    پاسخ

    دوستان پرچمدارانی مثل اس۲۰ اولترا و نوت۲۰ اولترا انصاف نیست که اپدیت جدید رو دریافت نکنن واقعا انصاف نیست.این گوشی ها الانم حرفی براگفتن دارن و پرچمدار هستن بین تمام گوشی ها

    پاسخ

    اس بیست پرچمدار نیست نوت ۲۰ هم از رده خارج شده

    پاسخ

    شاید براتو ک توان خریدشو داری و میتونی چن ماه یباریکیو بخری از رده خارج شده باشه.ولی خیلیا هنوزاستفاده میکنن چون گوشی بدی نیستن.مگ سامسونگ چند مدل از اونا سرترشو زده داده بازار

    پاسخ

    چند تا گوشی را جا ننداختی مثل a34 و a54 و a74 ?

    پاسخ

    دوستان عزیز خوب محترم گوشی سامسونگ گلکسی A74 اصلا و کلا و واقعا وجود نداره و نمیاد

    پاسخ

    بنظرتون برا اس۲۰اولترا میاد اپدیت ۱۴

    پاسخ

    a54 و a34 چی؟

    پاسخ

    باید تمامی دارنده آن گوشی گلکسی مدل A30s از وارد کننده و فروشندگان سامسونگ شکایت کنند که این رده از سامسونگ بروز رسانی نمی شود هر کس با من موافق هست کامنت کنه

    پاسخ

    اوه داداش a30s خیلی قدیمیه گوشی قبلی خودم a30 s بوده ولی حدود دو سه سال پیش منتشر شده

    پاسخ

    یعنی برای گلکسی m32 با رام 6 اصلی هند
    اندروید 14 وجود نداره

    پاسخ

    نه خیر اندروید ۱۴ وجود نداره خب معلومه دیگه مشخصه M32 4G مال دوسال پیش یا کلا دوساله قبل هستش کلا گوشی از تولید و از رده خارج شده و دیگه آپدیت اندروید ۱۴ رو نمیده کلا توی سری ام یا M سامسونگ گلکسی هم همینه اصلا داستانش با سری آ یا A و اس S و زد یا Z و نوت یا Notepad یا Note فرق میکنه یا تفاوت دارد یا متفاوت یا مختلف است اما با سری اف یا F یکیه یا یکسانه یا برابره یا شبیه یا مثل و مانند یا شباهت دارد یا یک‌دست یا یک پارچه یا مساوی است وسلام تموم شد و رفت.

    پاسخ

    اصلا فهمیدی چیگفتی?

    پاسخ

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    چرا برا m52 5g نیومده ولی واسه بقیه آشغالا اومده

    پاسخ

    گوشیت قدیمیه از ارزش افتاده بخاطر همین نمیاد

    پاسخ

    همینی ک هست

    پاسخ

    اندروید20 چه زمانی میاد؟ گوشیم در انتظار اندروید20 هست.

    پاسخ

    داداش هنوز اندروید ۱۵ و یا حتی ۱۶‌هخ نیومده تو منتظر ۲۰ هستی گوشیت بیشتر از ۱۴ یا ۱۶ یا ۱۷ نمیگیره بعد اندروید نسخه ۲۰ بگیره آخرین نسخه پایانی اندروید

    پاسخ

    یعنی دیگه بعدش اندروید دیگه ای نمیاد؟

    پاسخ

    در انتظار بمون زیر پات علف سبز شه

    پاسخ

    برای A22 منتشر میشه؟

    پاسخ

    خیر اون فقط دوسال آپدیت دریافت می کرد

    پاسخ

    عجب لیست جامعی
    سری جدید A کو؟

    پاسخ

    سری های جدید A قدرت پروسسورهاشون پایین تر هستن.مثلا A52s خیلی بهتر از A54 در اومده با این که ۲ سال قدیمی‌تر هستن.

    پاسخ

    A54 پروسسور بهتری نسبت به A53 داره پس قاعدتا باید تو لیست می بود اگر اینطور بخوایم حساب کنیم

    پاسخ

    اگه اینطور بود که A14 از خیلی مدلها ضعیفترین ولی A24 که جدیدتر و قویتره در این لیست نیست چون این لیست ناقص هست

    پاسخ

    کاش اول بذارید منتشر بشه لیست بعد
    الان گلکسی A03s تو لیست نبود

    پاسخ

    داداش ما دوتا شانس نداریم

    پاسخ

    لیست ناقصه . کو A34؟!

    پاسخ

    زود نزنید آپدیت نکنید ، بزارید نسخه نهایی منتشر بشه باگ هاش کامل برطرف بشه

    پاسخ