;
coinex

نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV با قیمت 11 میلیارد فروخته شد! [+عکس]

به‌تازگی نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV که در نوع خود قطعا خودرو منحصر به فردی است، طی یک حراجی در فرانسه با قیمت 210 هزار یورو فروخته شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین؛ نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV با مهارت چشمگیری با دست و با بدنه کاملا چوبی ساخته شده است و در آن همان انحنای معروف خودروهای کلاسیک پس از جنگ جهانی دوم به چشم می‌خورد. تا پیش از این، بالاترین قیمت برای یک خودرو سیتروئن کمیاب مربوط به مدلی متعلق به سال 1961 بود که در سال 2016 به قیمت 172 هزار یورو به فروش رسید.

حالا اما مدل چوبی 2CV سیتروئن با قیمت 210 هزار یورو (225 هزار دلار) فروخته شده است. ژان-پل فاوند، خریدار این خودرو، یک مجموعه‌دار فرانسوی است که موزه‌ای از آثار هنری دیدنی نیز در اختیار دارد. وی که با اشتیاق فراوانی اقدام به خریداری این خودرو کرده در این رابطه بیان می‌کند، «این خودرو،‌ یک خودروی معمولی نیست، به معنای واقعی کلمه، یک اثر هنری است.»

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: رولز رویس گوست اکستندد به عنوان نخستین محصول شعبه سفارشی رولز رویس در دبی رونمایی شد

جزئیاتی از نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV

بدنه این خودروی چوبی سیتروئن توسط نجار ماهری به نام «میشل روبیلارد» ، از چوب گردو ساخته شده است. همچنین شاسی آن با بهره‌گیری از چوب درخت‌های گلابی و سیب تهیه شده است.

نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV

روبیلارد به‌منظور ساخت کاپوت خودرو نیز از چوب درخت گیلاس بهره‌برداری کرده و تنها با کمک قلم درز و کاغذ سنباده، آن انحناهای زیبای خودرو را طراحی کرده است.

نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV

همینطور جهت ساخت این بدنه چوبی زیبا، 5 سال و حدود 5 هزار ساعت زمان گذاشته شده و کار در سال 2016 به اتمام رسیده است. در واقع با بدنه هنری جذاب این خودروی کلاسیک سیتروئن روح تازه‌ای به این مدل دمیده شده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص فروش نسخه چوبی خودرو سیتروئن 2CV در یک حراجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر