;
coinex

آفرودی‌های خودران و برقی جیپ تا 2025 روانه بازار می‌شوند

به‌نظر برند برند جیپ از چهار خودروی الکتریکی جدید و آفرودی‌های خودران خود تا سال 2025 برای بازار آمریکای شمالی رونمایی خواهد کرد.

در زمینه چهار محصول برقی و خودران جیپ، پیشرفت‌های تکنولوژیکی این روزها امکان ارتقای قابلیت رانندگی در ناهمواری را در وسایل نقلیه این برند به طور چشمگیری خواهد داشت. در همین راستا جیپ از قابلیت رانندگی «خودکار» خارج از جاده خود نیز رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش دوبرابری تخفیف محصولات تسلا ؛ تقلای ایلان ماسک در بازار رقابتی خودروهای برقی

معرفی آفرودی‌های خودران و برقی جیپ تا سال 2025

در این زمینه جیپ دو شاسی‌بلند گرند چروکی XE4 الکتریکی را با تکنولوژی جدیدی که صرفاً به‌منظور استفاده در برند آفرود توسعه داده شده است، مجهز کرده است. برای معرفی این خودرو ویدیوی کوتاهی نیز منتشر شده که دو خودروی شاسی‌بلند را در حال طی کردن مسیرهای مختلف در موآب و یوتا در شن‌های نرم و صخره‌های لغزنده نمایش می‌دهد.

آفرودی‌های خودران

یک عکس هم انتشار یافته که حاکی از حرکت کابین بدون راننده جیپ بوده که کامپیوتر مسیری امن را ترسیم می‌کند. طبق اعلام کریستین مونیر، مدیرعامل جیپ، این فناوری نیز برای رانندگان باتجربه آفرود و هم برای ماجراجویان تازه‌کار دارای فواید خواهد بود و به مشتریان بیشتری در سراسر دنیا امکان انجام ماجراجویی‌های بیشتر را خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه آفرودی‌های خودران و برقی جیپ تا سال 2025 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایکس پرو دنده شورا رقابت زده ۴۸۴ من واسع تابستان ۴۰۲ برنده شدم کسی اطلاع داره الان قیمت چند شده واسه واریز ضمنا کسی اگه خواست سهمی واگذار میکنم متشکرن

    پاسخ