coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر 90 لایت (Honor 90 Lite) معرفی شد [+مشخصات فنی]

آنر 90 لایت به‌عنوان جدیدترین میان‌رده شرکت آنر معرفی شد. این گوشی خوش‌ساخت ترکیبی بسیار عالی در سخت‌افزار و نرم‌افزار ارائه می‌دهد.

آنر 90 لایت به‌عنوان تازه‌ترین گوشی ساخت آنر معرفی شد. پیش‌تر مشخصات گوشی جدید آنر فاش شده بود و حالا با رونمایی آن مشخص شد که تمام اطلاعات فاش شده صحت داشته است. این گوشی جذاب درکنار کیفیت ساخت بالا، مشخصات سخت‌افزاری مناسبی داشته و از دوربین گرفته تا پردازنده آن کاملا با یک محصول باکیفیت طرف هستیم. در ادامه تمامی مشحصات Honor 90 Lite به همراه تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های آنر 90 با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت اقتصادی معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

آنر 90 لایت میان‌رده جدید آنر معرفی شد

آنر 90 لایت به نمایشگر 6.7 اینچی LTPS LCD مجهز شده که نسبت تصویر آن معادل 19.9:9 بوده و با رزلوشن +FHD نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. حاشیه‌های نمایشگر این گوشی مانند اکثر محصولات آنر بسیار کم است تا ظاهر آنر 90 لایت جذاب‌تر به نظر برسد.

آنر 90 لایت میان‌رده جدید آنر معرفی شد

این دستگاه از تراشه ۷ نانومتری جدید Dimensity 6020 مدیاتک بهره می‌برد و 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. آنر 90 لایت از اندروید ۱۳ مبتنی بر رابط کاربری MagicOS 7.1 استفاده می‌کند.

آنر 90 لایت میان‌رده جدید آنر معرفی شد

گوشی جدید آنر دارای سه دوربین روی قاب پشتی خود است که شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. همچنین یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد.

آنر 90 لایت میان‌رده جدید آنر معرفی شد

یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد و از شارژر سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت، شبکه ۵G و وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۳، NFC، GPS و پورت USB-C از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود. هنوز آنر قیمت آنر 90 Lite را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این گوشی در سه رنگ مشکی و نقره‌ای و آبی ابتدا در دسترس کاربران اروپایی آنر قرار بگیرد.

آنر 90 لایت میان‌رده جدید آنر معرفی شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آنر 90 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من الان خودم انر 50لایت دارم این گوشی انر 90 لایت واقعا ازهر نظر عالی هستش ولی سرعت شارژ 22/بسیار کم هستش تعجب می‌کنم گوشی انر 50لایت سرعت شارژش 66وات هست وتکنولوژی صفحه نمایش جالب نیست. به هر حال موفق باشید

    پاسخ