coinex
راهنمای خرید تکراتو

نظافت و شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی [+عکس]

طبق اعلام ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجدالنبی (ص) امسال شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی در مدت زمان 20 دقیقه و درکنار یک تیم متخصص انجام می‌شود.

کشور عربستان سعودی در حال حاضر مشغول آماده‌سازی خود جهت میزبانی از زائران بیت الله الحرام در روزهای آینده به منظور ادای مناسک حج است و به همین منظور باید فرآیند شستشوی دوره‌ای کعبه را به انجام برساند. اما سعودی‌ها امسال در ابتکاری جالب از برنامه‌های خود جهت استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای شستشوی کعبه پرده برداشته‌اند!

بیشتر بخوانید: نخستین جاروبرقی رباتیک دوپای جهان معرفی شد؛ یک نظافتچی مستقل و همه‌کاره! [+فیلم]

شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی برای مراسم حج امسال

بنا به اعلام رسانه‌های سعودی در سال جاری فرآیند پاکسازی از چندین مرحله جارو کردن بام کعبه، حذف گرد و غبار از کلیه سطح بام و پاک کردن روکش، دیوار، در و سقف کعبه با هوش مصنوعی انجام خواهد پذیرفت.

شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی

با وجود اینکه عملیات نظافت بام کعبه تا امروز به طور متداول با ابزارهای سنتی انجام می‌شد، اما امسال با تیم تخصصی یک آژانس خدمات و امور میدانی با بهره‌گیری از یک برنامه هوشمند مجهز به فناوری نقشه‌برداری اجرا می‌شود.

شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شستشوی سقف کعبه با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر