coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل در تدارک تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو است!

این روزها اپل سخت به دنبال تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو جهت تشویق کاربران به خرید این «کامپیوتر مکانمند» است.

طی کنفرانس WWDC 2023، اپل از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به‌عنوان نخستین «کامپیوتر مکانمند» خود رونمایی کرد. در همین راستا قرار است این هدست اوایل سال 2024 با قیمت 3499 دلار در بازار ارائه شود. با وجود اینکه ویژن پرو از لحاظ سخت‌افزاری هدستی پرچم‌دار بوده و اپل روی سیستم‌عامل این محصول هم به صورت خاصی مانور داده؛ اما، هر محصولی جهت کسب موفقیت در بازار، نیاز به محتوای سرگرم‌کننده دارد. اپل نیز به‌نظر از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی بوده تا ویژن پرو در زمان عرضه محتواهایی غنی در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2025 از راه می‌رسد

تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو جهت جذب کاربران

طبق گزارش گیزموچاینا، اپل در حال حاضر مشغول تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو به‌صورت ویدئوهای سه‌بعدی است. در همین زمینه نیز یکی از پروژه‌های احتمالی سریالی به نام Monarch: Legacy of Monsters خواهد بود که در پی انتقال هیجان عظیمی به کاربران ویژن پرو است.

تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو

طبق ادعای یکی از افشاگران سریال Monarch: Legacy of Monsters با فرمت Spatial Video اپل به تولید می‌رسد که به ویژن پرو اختصاص دارد. اپل سفارش ساخت این سریال را در اوایل سال 2022 ارائه کرده و تصمیم گرفته تا آن را ازطریق سرویس اپل تی‌وی‌ پلاس پخش کند. سریال Monarch: Legacy of Monsters در دنیای گودزیلا و کینگ‌کنگ و تایتان‌ها اتفاق می‌افتد و اسپین‌آف مجموعه‌ MonsterVerse نیز به‌شمار می‌آید.

به هر حال ویژن پرو امکان تماشای محتواهای دو‌بعدی و سه‌بعدی را ارائه خواهد کرد و به ادعای اپل، بهترین دستگاه دنیا جهت تماشای فیلم و سریال است. این دستگاه از ویژگی‌هایی همچون صدای فراگیر بهره می‌برد تا کاربر را غرق در محتوا کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر