;
coinex

متا اختلالات سراسری در اینستاگرام ، واتساپ و فیسبوک را تایید کرد

متا اختلالات سراسری در اینستاگرام و قطعی پلتفرم‌های فیسبوک و واتساپ به علت مشکلات پلتفرم مدیریت تبلیغات این شرکت را تایید کرد.

مطابق با گزارش‌های وب‌سایت DownDetector، به‌تازگی تعداد نسبتاً زیادی از کاربران متا در سراسر جهان خبر از قطعی و اختلالات سراسری در اینستاگرام ، واتساپ و فیسبوک و بعضی از سرویس‌های مهم آنلاین داده‌اند. البته این اختلال تمامی کاربران را شامل نشده بااین‌حال ظاهراً از گستردگی فراوانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: قابلیت کانال اینستاگرام برای تمام کاربران منتشر شد

اختلالات سراسری در اینستاگرام و واتساپ

در همین راستا حساب پشتیبانی اینستاگرام در توییتر بیان داشت: «ما می‌دانیم شاید برخی از شما درحال‌حاضر نتوانید از اینستاگرام استفاده کنید و در تلاش هستیم هرچه زودتر همه‌چیز به‌حالت عادی برگردد. باعرض پوزش از بروز این مشکل، از صبر شما تشکر می‌کنیم.»

به گزارش 9to5Mac، به‌نظر پلتفرم Ads Manager متا، علت اصلی قطعی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ بوده؛ پلتفرمی که برندهای گوناگون تبلیغات فیسبوک را به‌وسیله آن خریداری و حتی اقدام به راه‌اندازی می‌کنند. مشکلی که این سیستم طی روز جاری با آن روبرو بوده، به‌قدری فاجعه‌بار است که روی هر سه پلتفرم اجتماعی متا اثراتی بر جای گذاشته و آن‌ها را با قطعی مواجه ساخته است.

اختلالات سراسری در اینستاگرام

هم‌اکنون متا ضمن انتشار بیانیه‌ای از تلاش جهت رفع مشکل قطعی اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک خبر داده ولی نسبت به چارچوب زمانی خاص برای این عملیات اطلاع‌رسانی نکرده است. همان‌طور که اشاره شد، مشکلات قطعی پلتفرم‌های متا به Ads Manager مرتبط است. غول رسانه‌های اجتماعی جهان در این رابطه اعلام کرده است: «تیم مهندسی ما از مشکل قطعی اطلاع دارد و به‌طور فعال برای حل آن در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تایید اختلالات سراسری در اینستاگرام و واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر