coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس به واتساپ افزوده شد [+روش فعالسازی]

با قابلیت جدید بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس در واتساپ، شرکت متا امکان بررسی تماس‌های کلاه‌برداری و هرزنامه و افراد ناشناس را فراهم آورده است.

قابلیت بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس واتساپ در حالی ارائه شده که به‌تازگی در این پیام‌رسان گزارش‌های فراوانی در خصوص افزایش تماس‌های هرزنامه مشاهده شده بود. ماه پیش هم، واتساپ سیستم جدیدی رونمایی کرد که با بهره‌گیری از یادگیری ماشینی امکان کاهش 50 درصدی تماس‌های هرزنامه را فراهم ساخت. درحال‌حاضر این ویژگی جدید واتساپ به کاربران امکان قرار دادن در حالت بی‌صدا هر تماس هرزنامه‌ای که با فیلترهای خودکار سرویس شناسایی نمی‌شوند، را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهینه‌سازی واتساپ برای هدست‌های واقعیت مجازی ؛ شروع کار با متا کوئست!

فعالسازی قابلیت بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس در واتساپ

طبق اعلام واتساپ، کاربران این سرویس پیام‌رسان از این پس قادر خواهند بود تا تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس را به صورت خودکار درحالت بی‌صدا تنظیم کنند. جهت استفاده از این ویژگی جدید، باید ضمن مراجعه به بخش تنظیمات واتساپ ابتدا Privacy و سپس Calls را انتخاب و سپس گزینه‌ Silence Unknown Callers قابل مشاهده و فعالسازی خواهد بود. این ویژگی کمک فراوانی به حذف هرزنامه‌ها و کلاه‌برداری‌ها و تماس‌ افراد ناشناس خواهد کرد.

بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس

با فعال شدن Silence Unknown Callers در واتساپ، کلیه نشانه‌های تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس اعم از هشدارهای صوتی و تصویری خاموش خواهند شد. به گزارش ورج، تماس‌های افراد ناشناس همچنان در فهرست تماس‌های اخیر واتساپ نشان داده می‌شوند تا درصورت امکان، توانایی برقراری ارتباط با آن‌ها را داشته باشید.

افزون‌براین، واتساپ قابلیت حریم خصوصی جدیدی تحت عنوان Privacy Checkup را عرضه خواهد کرد که یک راهنمایی مرحله‌ای برای کاربران در حوزه گزینه‌های حریم شخصی و امنیتی محسوب می‌شود. با این قابلیت می‌توان به تنظیم مواردی همچون فهرست مجاز تماس‌گیرندگان یا افزودن احراز هویت دومرحله‌ای یا احراز هویت بیومتریک پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر