coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تمسخر آیفون توسط گوگل پیکسل با یک مینی‌سریال تبلیغاتی! [+فیلم]

تمسخر آیفون توسط گوگل با انتشار چند ویدئوی تبلیغاتی همراه شد. غول جست‌وجوی جهان با چند ویدیو تماشایی به حسادت اپل به محصولات خود پرداخت.

تمسخر آیفون توسط گوگل با انتشار چند ویدئوی جذاب و جالب در کمپین تبلیغاتی غول فناوری جهان همراه شد. گوگل در این مجموعه ویدئوها سعی کرده است که قابلیت‌های گوشی‌های سری پیکسل ۷ خود را به رخ اپل بکشد و حسادت بزرگترین شرکت فناوری جهان را برانگیزد. همچنین گوگل ضعف‌های آیفون 14 پرو را در مقابل پرچمدار خود را به‌خوبی نشان داده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S23 با آیفون 14 ؛ رقابت دو پرچمدار از دو رقیب قدرتمند

تمسخر آیفون توسط گوگل در کمپین تبلیغاتی

گوگل با جدیدترین کمپین تبلیغات گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ خود، ایده‌ جالبی ارائه داده است. در این ویدیوها مکالماتی بین پیکسل ۷ پرو و گوشی دیگری که شبیه آیفون ۱۴ پرو است انجام می‌شود.

از نظر گوگل، آیفون به پیکسل حسادت می‌کند زیرا گوشی‌های این شرکت قابلیت‌های زیادی دارند که در گوشی‌های اپل دیده نمی‌شود. گوگل برای تأثیرگذاری بیشتر در این ویدیوها از صداهای شبیه صدای ربات در ویدیوهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است.

ویدیو بعدی به قابلیت عکاسی نجومی اشاره دارد. آیفون امکان ثبت پیکسل‌های کامل از آسمان پرستاره را ندارد اما ازنظر گوگل، گوشی‌های پیکسل این شرکت می‌توانند به‌خوبی تصاویر نجومی بگیرند.

ویدیوی بعد به ترس آیفون از وای‌فای عمومی می‌پردازد زیرا مثل پیکسل، از VPN داخلی بهره نمی‌برد. در این ویدیو به حضور هکرها در همه‌جا و حتی در حالت هوایپما اشاره می‌شود.

در ویدیو زیر، شارژ باتری آیفون تمام شده و گوشی پیکسل با قابلیت شارژ بی‌سیم آن را شارژ می‌کند.

درنهایت پیکسل ۷ پرو در کانون توجه قرار می‌گیرد، درحالی‌که آیفون وانمود می‌کند همچنان درحال صحبت با همان دستگاه قبلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تمسخر آیفون توسط گوگل با یک مینی‌سریال تبلیغاتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عاشق گوگل پیکسل هستم کاش ایران آزاد بشه بتونم بخرمش

    پاسخ