coinex
راهنمای خرید تکراتو

موفقیت چشمگیر قرص لاغری ایلای لی‌لی در فاز دوم آزمایش بالینی؛ کاهش 15 درصدی وزن در 9 ماه

قرص لاغری ایلای لی‌لی در فاز دوم آزمایش بالینی هم موفقیت چشمگیری بدست آورد. با این داروی جدید می‌توانید در 9 ماه 15 درصد وزن خود را کاهش دهید!

قرص لاغری ایلای لی‌لی موسوم‌به اورفورگلیپرون (Orforglipron)، در فاز دوم آزمایش بالینی خود نیز توانست موفقیت چشمگیری کسب کند. شرکت سازنده این دارو اعلام کرده است که Orforglipron را در 4 دوز برای 272 نفر تجویز کرده است و عنوان می‌کند که اثر آن تا هفته سی‌وششم نیز به قوت خود باقی‌ است. با این حال و برطبق ادعای ایلای لی‌لی، با این داروی جدید می‌توان در 9 ماه، 15 درصد کاهش وزن را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: داروی لاغری اوزمپیک چیست و چرا در تیک تاک ترند شده است؟

قرص لاغری ایلای لی‌لی دومین آزمایش بالینی را با موفقیت پشت سر گذاشت

داروی جدید شرکت ایلای لی‌لی «اورفورگلیپرون» (Orforglipron) نام دارد و محققان می‌گویند اثر آن تا هفته سی‌وششم، یعنی تا زمانی که مطالعه ادامه داشته، از بین نرفته بود. این شرکت درواقع داروی خود را در چهار دوز روی 272 نفر با میانگین وزن 108.7 کیلوگرم آزمایش کرده بود. این افراد با دوزهایی بین 12 تا 45 میلی‌گرم تقسیم شده بودند و به یک گروه هم دارونما داده شد.

در پایان هفته سی‌وششم، درصد کاهش وزن بین 9.4 تا 14.7 درصد بود. گروه دارونما نیز 2.3 درصد کاهش وزن را تجربه کردند. کسانی که داروی اورفورگلیپرون را دریافت کردند، با بهبود سطح تری‌گلیسرید، کلسترول و فشارخون سیستولیک نیز روبه‌رو شدند. درنهایت کسانی که بیشترین دوز را دریافت کرده بودند، بالاترین اثرگذاری را تجربه کردند.

قرص لاغری ایلای لی‌لی دومین آزمایش بالینی را با موفقیت پشت سر گذاشت

داروی اورفورگلیپرون چه عوارضی دارد؟

محققان می‌گویند عوارض جانبی این دارو مشابه سایر داروهای لاغری است و از حالت تهوع، یبوست، اسهال و سرگیجه فراتر نمی‌رود. البته همین عوارض جانبی ظاهراً باعث شده بود تا عده‌ای از افراد دریافت دوزهای خود را متوقف کنند.

ایلای لی‌لی متذکر شده است که 91 درصد از شرکت‌کنندگان در این مطالعه سفیدپوست بوده‌اند. ازاین‌رو، در فاز سوم تحقیقات قرار است از داوطلبانی با تنوع نژادی بالاتر دعوت شود تا در این مطالعه شرکت کنند. نتایج پژوهش حاضر در مجله New England Journal of Medicine منتشر شده است.

ایلای لی‌لی همچنین در اجلاس سالانه انجمن دیابت آمریکا نتایج مطالعه‌ای جداگانه را منتشر کرده است که طی آن داروی «مونجارو» یا «تیرزپاتید» توانسته به‌طور میانگین وزن افراد چاق مبتلا به دیابت نوع 2 را در 36 هفته حدود 15 درصد کاهش دهد. این داروی تزریقی که دوز هفتگی دارد، پیش‌تر در پژوهش‌ها توانسته بود در 72 هفته وزن شرکت‌کنندگان را به‌طور متوسط 22.5 درصد کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قرص لاغری ایلای لی‌لی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر