;
coinex

گوشی ویوو X90s رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی ویوو X90s رونمایی شد. کمپانی مطرح چینی ویوو جدیدترین پرچمدار خود را با ویژگی‌ها و سخت‌افزار عالی برای رقابت با پرچمداران دیگر معرفی کرد.

گوشی ویوو X90s با پردازنده قدرتمند مدیاتک +Dimensity 9200 رسماً معرفی شد. کمپانی چینی ویوو که نامی آشنا در صنعت تکنولوژی محسوب می‌شود، تازه‌ترین گوشی بالارده خود را در سه مدل مختلف با سخت‌افزارهای متفاوت معرفی کرده تا بتواند با رقبای اصلی خود رقابت کند. البته X90s چهارمین نسل از خانواده سری ایکس است و عنوان برترین گوشی این خانواده را نیز یدک می‌کشد.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی ویوو V29 لایت معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی ویوو X90s رسما معرفی شد

ویوو گوشی هوشمند جدیدی از سری X90 را با نام Vivo X90S در چین معرفی کرد. این چهارمین دستگاه ویوو در سری ایکس ۹۰ است. این شرکت قبلاً مدل‌های زیر را معرفی کرده بود:

  • ویوو X90
  • ویوو X90 Pro
  • ویوو X90 Pro+ 5G

در مورد مشخصات، باید بگوییم که Vivo X90S دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. این پنل دارای یک سوراخ در مرکز لبه‌بالایی بوده که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

در قلب این گوشی تراشه Dimensity 9200 Plus مدیاتک حضور دارد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. در بخش نرم‌افزار به اندروید 13 با رابط کاربری Origin OS 3.0 مجهز خواهد شد.

گوشی ویوو X90s رسما معرفی شد

ویوو X90S دارای دوربین سه‌گانه روی قاب پشتی است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 12 مگاپیکسلی است.

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مدل سونی IMX663 بوده که پشت لنز دارای دیافراگم f/1.75 و با پشتیبانی از OIS می‌نشیند. این دستگاه دارای یک باتری 4810 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای پشتیبانی از 5G، وای فای 7، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

گوشی ویوو X90s رسما معرفی شد

گوشی پرچمدار Vivo X90S در چهار رنگ فیروزه‌ای، مشکی، قرمز و سفید عرضه می‌شود. قیمت آن در بازار چین برای مدل‌های زیر به این قرار است:

  1. مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۵۳ دلار
  2. مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۹۵ دلار
  3. مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۵۰ دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی ویوو X90s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر