;
coinex

گوگل لوگوی اندروید را آپدیت می‌کند [+عکس]

گوگل قرار است لوگوی اندروید را پس‌از 4 سال تغییر دهد. غول جست‌وجوی جهان از سال 2019 تاکنون اندروید را با هویت ربات سبزرنگ نشان داده است. اما حالا اوضاع کمی فرق کرده است.

بنابر اعلام گوگل، لوگوی اندروید قرار است پس‌از 4 سال تغییر کند. لوگوی قبلی اندروید که از سال 2019 ماهیت این سیستم‌عامل را تعیین کرد حالا قرار است با یک وردمارک جدید و استفاده از مدل سه‌بعدی برای سر سبز رنگ ربات اندروید عرضه شود. قطعاً با پیشروی تکنولوژی‌های روز نیاز به تغییر لوگو برای پراستفاده‌ترین سیستم‌عامل جهان دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی AudioPaLM گوگل با قابلیت گفتگو، شنیدن و ترجمه معرفی شد!

لوگوی اندروید پس از 4 سال تغییر خواهد کرد

گوگل در سال ۲۰۱۹، یک هویت برند جدید برای سیستم‌عامل موبایل خود معرفی کرده بود و اکنون پس از گذشت حدود چهار سال، تغییراتی در لوگوی اندروید صورت داده است و وردمارک جدید با حرف “ای” بزرگ (A) شروع می‌شود. در فونت جدید، حرف “ان” و “آر”، کاملا گرد شده اند و به سبک آینده‌گرای سال ۲۰۰۸ و وردمارک کم رنگ سال ۲۰۱۴ برگشتند.

در این بین، سر ربات، دیگر تخت نیست و گوگل در عوض یک سر اندروید سه‌بعدی را ترجیح داده که در واقع، بیشتر خودنمایی می‌کند.

لوگوی اندروید پس از 4 سال تغییر خواهد کرد

سرهای سه‌بعدی برای نخستین بار در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ مشاهده شدند و همچنان نزدیک به کلمه “اندروید” که به حروف انگلیسی کوچک نوشته شده است، نشان داده می‌شود و گوگل با استفاده از مواد مختلف، تعدادی نسخه‌های مختلف تولید کرده است. به‌عنوان مثال، هنگامی که درباره “اندروید اتو” صحبت می‌شود، از یک “تایر” استفاده می‌کند.

ظاهر جدید، در کنفرانس طراحان I/O ۲۰۲۳ مشاهده شده بود و هنگامی که گوگل اندروید به‌عنوان رساترین سیستم‌عامل معرفی کرده بود، طراحی‌ها و مواد مختلف به نمایش گذاشته شده بودند.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5google، گوگل هویت برند جدید را تائید و اعلام کرده است در آینده جزئیات بیشتری اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تغییر لوگوی اندروید پس از 4 سال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر