coinex
راهنمای خرید تکراتو

مخالفت قاطع مادر ایلان ماسک با مبارزه زاکربرگ و فرزندش؛ به هر قیمتی این مبارزه را لغو می‌کنم!

مادر ایلان ماسک به‌طور قاطع جلوی مبارزه فرزندش با مارک زاکربرگ ایستاده است. اما آیا این مبارزه خبرساز لغو خواهد شد؟

چند روز پیش ایلان ماسک در یک توییت جنجالی، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا را به مبارزه درون قفس دعوت کرد. زاکربرگ نیز سریعاً با یک استوری در اینستاگرام خود، مبارزه را قبول و از مالک توییتر خواست تا لوکیشن مبارزه را اعلام کند. باوجود اینکه همه خیال می‌کردند این یک مبارزه خیالی‌ست، ایلان ماسک محل مبارزه را تعیین و خیال تبدیل به یقین شد.

حال و پس‌از جدی شدن مبارزه این دو ثروتمند مشهور، مادر ایلان ماسک نسبت‌به مبارزه فرزندش با مارک زاکربرگ مخالفت کرده و گفته است که به‌طور قاطع جلوی این مبارزه را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مدیر UFC جدی بودن مبارزه ماسک و زاکربرگ را تایید کرد!

مادر ایلان ماسک مانع برگزاری بزرگترین مبارزه درون قفس جهان می‌شود

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، هفته‌ گذشته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا را به مبارزه‌ طلبید. دراین‌میان برخی از سایت‌های شرط‌بندی به‌دلیل مهارت‌های زاکربرگ در ورزش جوجیتسو، او را برنده‌ مسابقه‌ مذکور می‌دانند.

اکنون مادر ایلان ماسک مسابقه‌ بین فرزندش با مارک زاکربرگ را محکوم کرده است. مادر ماسک می‌گوید: «انجام این مسابقه را تشویق نکنید!» وی دو ایموجی عصبانی نیز درکنار توییت خود منتشر و اعلام کرد:

«درواقع، من مبارزه را لغو کرده‌ام؛ اما هنوز به آن‌ها نگفته‌ام. به‌هرحال، همچنان می‌گویم مبارزه بین این دو نفر درهرصورت لغو می‌شود.»

مادر ایلان ماسک مانع برگزاری بزرگترین مبارزه درون قفس جهان شد

در همین حال، ماسک به فریدمن گفت حاضر است در مسابقه‌ MMA واقعی شرکت کند. آن‌ها حتی درباره‌ مکان مبارزه نیز به‌توافق رسیدند و دانا وایت، رئیس UFC، نیز این دو میلیاردر را تشویق کرد. وایت هفته‌ گذشته گفت: «این بزرگ‌ترین مبارزه در تاریخ جهان و بزرگ‌تر از هر اتفاقی است که تاکنون رخ داده است.»

به‌هرحال، مادر ماسک ترجیح می‌دهد نبرد پسرش با زاکربرگ فقط در حد حرف و با استفاده از کلمات باشد. به‌نوشته‌ فیوچریسم، با وجود مخالفت مادر ایلان ماسک، همچنان این احتمال وجود دارد که میلیاردرهای مشهور حوزه‌ فناوری با یکدیگر نبرد فیزیکی داشته باشند.

برخی از بنگاه‌های شرط‌بندی در سرتاسر جهان از همین‌حالا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره‌ برنده‌ مبارزه‌ قفس بین ماسک و زاکربرگ اعلام کرده‌اند و اکثر آن‌ها مدیرعامل متا را برنده‌ این مسابقه می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مخالفت قاطع مادر ایلان ماسک با مبارزه زاکربرگ و فرزندش چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر