coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون ویژن ؛ محصولی برای هماهنگی هرچه بیشتر با هدست ویژن پرو

طرح مفهومی آیفون ویژن منتشر شد. این طرح مفهومی برای هماهنگی هرچه بیشتر با هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو طراحی شده است.

آنتونیو دی‌روزا طرح مفهومی آیفون ویژن را منتشر کرد. پس‌از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل تحت‌عنوان ویژن پرو، بسیار این هدست خاص را جایگزین برحق گوشی‌های آیفون می‌دانند؛ محصولی که قرار است به‌نوعی نسل بعدی آیفون‌های اپل باشد و نیاز در دست گرفتن گوشی موبایل را برای همیشه از بین برد. اما یک طراح با بهره‌گیری از ویژگی‌های این هدست، آیفون ویژن را منتشر کرده است که در ادامه نوشتار می‌بیینید.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد

طرح مفهومی آیفون ویژن منتشر شد

پس‌از معرفی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل، برخی از هنرمندان از طراحی این محصول برای ساخت مدل‌های مفهومی دستگاه‌های دیگری مثل آیفون الهام گرفته‌اند. اکنون رندرهایی از آیفون ویژن در دسترس قرار گرفته است که طراحی آینده‌نگرانه‌ای به‌سبک هدست ویژن پرو ارائه می‌دهد.

آنتونیو دی‌روزا در طرح مفهومی خود به‌جای لبه‌های صاف مشابه آیفون‌های کنونی اپل، از نمایشگر آبشاری استفاده کرده که اعلان‌ها را در کناره‌ها نشان می‌دهد. به‌منظور راحتی بیشتر برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای سلفی، یک صفحه‌نمایش کوچک در بخش پشتی این گوشی وجود دارد که درکنار سیستم دوربین آن تعبیه شده است. درحالی‌که آنتونیو به سخت‌افزار طرح مفهومی خود اشاره نکرده، اما از توضیحاتی شبیه متن‌های تبلیغاتی اپل برای معرفی مشخصات دستگاه بهره گرفته است.

طرح مفهومی آیفون ویژن منتشر شد

طرح مفهومی آیفون ویژن منتشر شد

نکته‌ منحصربه‌فرد در طرح مفهومی آیفون ویژن این است که از تراشه‌ M2 و R1 بهره می‌برد. یادآور می‌شویم که اپل در هدست ویژن پرو خود نیز از همین تراشه‌ها استفاده کرده است. البته برخی از کارشناسان شایعه‌ استفاده از تراشه‌ M2 و R1 در آیفون‌های آینده‌ اپل را رد کرده‌اند زیرا گوشی هوشمند مثل لپ‌تاپ‌ها به توان پردازشی خیلی زیادی نیاز ندارد.

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، تراشه‌های سری A اپل برای آیفون‌های این شرکت کافی هستند؛ مگر اینکه غول فناوری اهل کوپرتینو تصمیم دیگری دراین مورد بگیرد. طرح مفهومی آیفون ویژن نشان می‌دهد که این دستگاه از قابلیت‌هایی مثل درگاه USB C و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات ازطریق MagSafe پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه این طراحی بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد اما بعید است اپل حداقل در کوتاه‌مدت به استفاده‌ از چنین سبکی در آیفون‌های بعدی خود رو بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ طرح مفهومی آیفون ویژن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر