coinex
راهنمای خرید تکراتو

حتی آمریکایی‌ها هم از کیفیت اینترنت خود راضی نیستند!

باوجود وضعیت بهتر اینترنت در ایالات متحده آمریکا نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا، باز هم مردم این کشور از کیفیت اینترنت خود ابراز نارضایتی می‌کنند.

اخیراً گزارشی در خصوص رضایت کاربران از صنوف و صنایع مختلف آمریکا منتشر شده که حاکی از نتایج جالبی است. این گزارش که تحت عنوان شاخص رضایت مصرف کننده انتشار یافته، حاصل نظرسنجی از 22061 کاربر آمریکایی بوده که طی آوریل 2022 تا مارس 2023 جمع‌آوری شده است. طبق این آمارها ارائه دهندگان اینترنت یا همان ISPها پس از پمپ بنزین‌ها با بیشترین میزان نارضایتی در خدمات مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: استفاده از اینترنت استارلینک در ارتش ژاپن آغاز شد

نارضایتی آمریکایی‌ها از کیفیت اینترنت

براساس این نظرسنجی از کاربران درخواست شده تا میزان رضایت خود را از 39 صنعت گوناگون همچون خودروسازی، بیمه، بانک، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و پمپ بنزین‌ها اعلام کنند. لذا همانطور که اشاره شد نتایج این نظرسنجی بیانگر عدم رضایت کاربران نسبت به ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی یا همان ISP است.

کیفیت اینترنت

به‌نظر مشکلات مرتبط با سخت‌افزارهای ارائه اینترنت، قیمت‌گذاری، پشتیبانی از مشتری و قطعی برق درواقع بیشترین تأثیر در میزان نارضایتی کاربران را دارد. البته نتایج این نظرسنجی حکایت از بهبود وضعیت اینترنت نسبت به سال‌های پیش دارد اما ظاهراً ISPها هنوز موفق به کسب رضایت کامل مشتریان نشده‌اند.

براساس جدول نتایج این نظرسنجی که از سوی Extremetech منتشر شده، ISPها بعد از پمپ بنزین‌ها در انتهای جدول میزان رضایتمندی کاربران جای گرفته‌اند. در این راستا ISPها امتیاز 68 را به‌دست آورده‌اند که شامل وضعیت اینترنت فیبر نوری و روش‌های دیگر ارائه اینترنت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نارضایتی آمریکایی‌ها از کیفیت اینترنت در این کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر