;
coinex

رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402

طی ماه‌های اخیر همواره رکوردهای درآمدی شرکت تپسی جابه‌جا شده و این‌بار نوبت به رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402 با درآمد بیش از 80 میلیارد تومان رسید.

براساس گزارش فعالیت دوره یک‌ماهه شرکت تپسی منتهی به 31 خردادماه 1402 که بر روی کدال منتشر شده، این شرکت در ماه گذشته، بیش از 80 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده تا شاهد رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402 باشیم. این در حالی است که رکورد قبلی درآمدی تپسی به اسفندماه 1401 اختصاص داشته که بیش از 79 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است که بخش بزرگی از این درآمد ناشی از کمیسیون دریافتی از سفیران بوده است.

همانطور که مشخص است، حوزه اصلی فعالیت تپسی، در زمینه درخواست تاکسی آنلاین بوده که این شرکت از رانندگان خود به‌ازای هر سفر 15 درصد و در برخی شهرها تا 19 درصد عایدی دارد. در همین زمینه، این شرکت در یک ماه اخیر، 77 میلیارد تومان درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران خود کسب کرده و مبلغ 480 میلیون تومان هم از طریق برگشت از کمیسیون خردادماه، درآمد شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: رشد 135 درصدی درآمد تپسی در سال 1401 ؛ سود خالص تپ‌سی چقدر برآورد شده است؟

رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402

از طرفی تپسی حدود سه میلیارد تومان از سرویس تلفنی، 146 میلیون تومان از سوء‌پیشینه سفیران، 192 میلیون تومان از راه‌اندازی مجدد، 8 میلیون تومان از جریمه سفیران متخلف و 459 میلیون تومان از سایر حوزه‌ها درآمد داشته است.

همچنین در این گزارش مالی تپسی میزان درآمد شناسایی‌شده این شرکت از ابتدای سال هم مورد اشاره قرار گرفته است. این رقم بیش از 203 میلیارد تومان بوده که 193.7 میلیارد تومان آن از محل کمیسیون دریافتی از سفیران به‌دست آمده است.

رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402

لازم به ذکر است که تپسی در ماه‌های اخیر، ضمن افزایش شهرهایی که در آن‌ها خدمت‌دهی می‌کند، سرویس‌های جدید پلتفرم خود را نیز افزایش داده است. «تپسی‌پک» در واقع جدیدترین سرویس تپسی بوده که در حوزه ارسال مرسولات فعالیت خواهد داشت. طبق اعلام «محمدمهدی صادق»، معاون فنی و محصول تپسی، این سرویس از نرخ چسبندگی بالایی برخوردار بوده و آن‌ها امیدوارند که استقبال از تپسی‌پک به‌شکل نمایی افزایش یابد.

به گفته صادق، کاهش 30 درصدی هزینه ارسال و رفع دغدغه‌ کسب‌وکارها جهت توسعه و افزایش کاربران تپسی از جمله مزایای سرویس تپسی پک است. لازم به ذکر است که در زمینه خدمات جدید تپسی، سرویس«تپسی لاین»، که یک سرویس سفر اشتراکی تپسی برای کاربران تهران بوده از اواخر اسفندماه مجدداً فعال شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی درآمدی تپسی در خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر