;
coinex

سرویس تپسی پک برای ارسال انواع بسته‌ پستی راه‌اندازی شد

جدیدترین خدمت تپسی تحت عنوان سرویس تپسی پک با هدف فراهم کردن امکان جابجایی مرسولات پستی در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

سرویس تپسی پک درواقع تفاوت‌‌‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتوری و خودرو دارد که وجه تمایز آن نسبت به سرویس‌‌‌های مشابه است. براساس این قابلیت جدید تپسی، کاربر توانایی برنامه‌ریزی برای ارسال مرسولات خود را از چند روز قبل داشته و می‌تواند روز، ساعت و آدرس‌‌‌های ارسالی را در تپسی پک ثبت کند.

با توجه به برنامه‌‌‌ریزی صورت گرفته جهت ارسال مرسوله، یک راننده به دریافت و توزیع مرسوله‌‌‌ها اختصاص می‌یابد و کاربر ارسال‌‌‌کننده، دیگر نگرانی بابت تاخیر یا عدم یافتن راننده نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 9.3 میلیون از سهام مدیرعامل تپسی به کارکنان و مدیران میانی انتقال داده شد

راه‌اندازی سرویس تپسی پک

تپسی پک، برای صاحبان کسب‌‌‌وکارهایی که به‌طور روزانه با ارسال بسته سروکار دارند، فرآیند ارسال را تسهیل و زمان‌‌‌بندی خواهد کرد. بنابراین آنها قادر هستند تا هر تعداد بسته را مطابق برنامه و با هزینه کمتر ارسال کنند. همچنین ارسال بسته از سوی خودرو، ایمنی ارسال مرسوله‌‌‌ها را افزایش خواهد داد.

سرویس تپسی پک

قبل از این نیز تپسی خبر از استراتژی‌‌‌ها و محصولات جدیدش برای عمق‌‌‌دهی به بازار حمل‌‌‌ونقل داده بود. تپسی‌‌‌پک نیز در حقیقت سومین سرویس تپسی در حوزه ارسال مرسوله محسوب می‌شود. قبلاً هم تپسی سرویس‌‌‌های ارسال مرسوله با موتور و خودرو را به خدمات خود افزوده بود.

از دیگر مزیت‌‌‌های کلیدی این سرویس، هزینه مقرون به‌صرفه ارسال بسته در آن است. قیمت ارسال بسته در تپسی‌‌‌پک به صورت میانگین تا 30 درصد ارزان‌‌‌تر از پیک‌‌‌های موتوری بوده و برنامه‌ریزی آن به‌گونه‌ای بوده که قطعاً راننده به سفارش ثبت‌شده تخصیص می‌‌‌یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سرویس تپسی پک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر