;
coinex

بهترین پاور بانک های 2023 ؛ راهنمای خرید پاور بانک در بازار ایران

بهترین پاور بانک های 2023 از ویژگی‌ها و استانداردهای لازم برخوردار هستند تا بتوانید گوشی، تبلت، هدفون و حتی لپ‌تاپ خود را همیشه شارژ نگه دارید و دیگر نگران تمام شدن شارژ آنها نباشید.

هیچ یک از ما هرگز نمی‌خواهیم در موقعیتی قرار بگیریم که شارژ گوشی، هدفون، آی پد یا اسپیکر بلوتوثی ما تمام شود. پیش از این که چیزی به اسم پاور بانک طراحی و تولید شود، کاربران همیشه نگران تمام شدن شارژ گوشی و … خود بوده و همواره در پی یافتن پریز برق بودند.

اما اکنون وجود وسیله‌ای به نام پاور بانک کار را بسیار راحت کرده است و دیگر نیازی به نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی و … نیست. این باتری‌های قابل حمل بهترین راه برای شارژ کردن دستگاه‌های شما در هر شرایطی هستند.

برای خرید بهترین پاور بانک 2023 لازم است در ابتدا مواردی را در نظر بگیرید و از خود بپرسید که پاوربانک مورد نظر شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. موارد مهمی چون ظرفیت پاور بانک، نوع باتری، پورت‌های آن، طراحی و قیمت بهترین پاور بانک بازار باید در نظر گرفته شود.

در این راهنمای خرید پاور بانک ما بهترین مدل‌های بازار را معرفی خواهیم کرد و به شما کمک می‌کنیم تا از بین موارد موجود، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین پاور بانک های 2023

با وجود اینکه شرکت‌های سازنده گوشی، تبلت، هدفون و … در این چند سال تلاش کرده‌اند تا ظرفیت باتری محصولات خود را افزایش دهند و خیال کاربران را راحت‌تر کنند، اما تمام شدن شارژ باتری هنوز هم یک مشکل است که دردسرهایی به دنبال دارد؛ مخصوصا زمانی که مرتبا در حال بازی کردن باشید یا فیلم ببینید و اینترنت گردی کنید. بنابراین وجود یک پاور بانک برای همه ضروری است. در ادامه با ما همراه شوید تا گزینه‌های مناسب را در راهنمای خرید بهترین پاور بانک 2023 به شما معرفی کنیم.

باسئوس مدل PPBD30K

بهترین پاور بانک های 2023
بهترین پاور بانک های 2023
  • ظرفیت: 30 هزار
  • وزن: 645 گرم
  • ابعاد: ا15.3 در 6.9 در 4.2 سانتی‌متر
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر

پاور بانک باسئوس مدل PPBD30K بهترین پاور بانک 30000 است که به دلیل امکانات مناسب، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد. این پاور بانک می‌تواند تعداد بالایی وسیله را شارژ کند.

باسئوس مدل PPBD30K که از بهترین پاور بانک های 2023 است، از تکنولوژی شارژ سریع آیفون با توان 20 وات و تکنولوژی شارژ سریع اندروید با توان 18 وات بهره می‌برد. این مدل دو عدد پورت ورودی، یکی پورت USB-C و یکی Micro-USB دارد و تعداد پورت‌های خروجی آن نیز سه عدد است؛ دو پورت USB-A و یک پورت USB-C.

این شارژر همراه از قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ سفید و مشکی با وزن 645 گرم ساخته شده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک است و باتری لیتیوم پلیمری دارد. ابعاد این پاور بانک ا15.3 در 6.9 در 4.2 سانتی‌متر است و وجود صفحه نمایش میزان شارژ و نوع شارژ هم دیگر ویژگی مهم آن محسوب می‌شود

شاید قیمت بهترین پاور بانک بازار یعنی پاور بانک باسئوس مدل PPBD30K اندکی بالا باشد اما بدون شک ارزش خرید بالایی هم دارد.

شیائومی مدل PB3018ZM

  • ظرفیت: 30 هزار
  • وزن: 829 گرم
  • ابعاد: 15.5 در 7.2 در 3.9 سانتی‌متر
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر

پاور بانک شیائومی مدل PB3018ZM به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و امکانات کافی، بیشترین ارزش خرید را بین پاوربانک‌های 30 هزار دارد و یکی از بهترین پاور بانک های 2023 به شمار می‌رود. این پاور بانک می‌تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند و یک گزینه عالی برای افرادی است که زیاد سفر می‌کنند.

همچنین از ورودی و خروجی‌های متنوع پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل می‌توان آن را با انواع کابل‌ها شارژ کرد و از انواع کابل‌ها برای شارژ وسایل مختلف استفاده کرد.

وزن این پاور بانک که بهترین پاور بانک شیائومی محسوب می‌شود، 829 گرم است که برای پاور بانک 30000 منطقی است؛ ولی به صورت کلی سنگین حساب می‌شود و نمی‌توان آن را به راحتی در کیف یا جیب حمل کرد.

بهترین پاور بانک 30000 شیائومی به تکنولوژی شارژ سریع با توان 18 وات مجهز است و دو عدد ورودی یکی پورت USB-C و یکی پورت Micro-USB دارد. جنس بدنه این مدل از پلاستیک و نوع باتری آن لیتیوم پلیمر است. این مدل در ابعاد 15.5 در 7.2 در 3.9 سانتی‌متر ساخته شده و قیمت مناسبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2022

بهترین پاوربانک های 2021

نوکیا مدل P62O3

بهترین پاور بانک های 2023
قیمت بهترین پاور بانک بازار
  • ظرفیت: 30 هزار
  • وزن: 622 گرم
  • نوع باتری: لیتیومی

این پاوربانک که از بهترین پاور بانک های 2023 است، از باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده که تمامی پارامترهای استاندارد کیفی را در اختیار دارد و سنگینی وزن آن نیز به لطف بدنه‌ی پلاستیکی‌اش به ۶۲۲ گرم می‌رسد.

روی بدنه‌ی پاوربانک مدل P62O3 نوکیا ۴ خروجی شامل سه پورت USB و یک پورت USB-C دیده می‌شود که دو پورت USB آن از فناوری شارژ کوالکام پشتیبانی می‌کنند. به لطف این فناوری شارژ، دستگاه‌های هوشمند شما در زمان اتصال به پاوربانک می‌توانند میزان ولتاژ بیشتری از برق را جهت اتمام سریع‌تر فرایند شارژ درخواست نمایند.

پورت USB-C این محصول نیز از فناوری شارژ PD پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی این محصول ۲۲.۵ وات است و می‌تواند حداکثر ۴ دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. شارژ ایمن، فناوری‌های شارژ سریع و یکنواخت، بدنه‌ی خوش‌ دست و درگاه‌های مختلف همگی دست به دست هم داده‌اند تا شارژر همراه نوکیا مدل P62O3 بهترین پاور بانک 30000 از برند نوکیا باشد.

شیائومی مدل PLM18ZM

  • ظرفیت: 20 هزار
  • وزن: 325 گرم

پاور بانک شیائومی مدل plm18zm از همان ابتدای ورود توانست توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. محصولی که علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت عالی، با قدرت بالایی، شارژ مورد نیاز باتری وسایل دیجیتالی را تامین کرده و یک همراه همیشگی برای کاربران پرمصرف است.

شیائومی مدل PLM18ZM 20000mAh بهترین پاور بانک 20000 این فهرست است. پورت‌های این پاوربانک قابلیت شارژ دستگاه‌های شما با توان 18 وات را دارند. هرکدام از پورت‌های یو اس بی می‌توانند بصورت جداگانه تا توانی معادل 18 وات را به گوشی شما انتقال دهند.

همچنین به علت داشتن چیپست هوشمند داخل این پاوربانک، خیال‌تان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاه‌تان راحت است. زیرا این چیپست توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص و می‌تواند حداکثر تا 2A/5V توان و جریان خروجی داشته باشد.

علاوه بر پورت مرسوم Micro USB، یک پورت تایپ سی نیز جهت شارژ پاوربانک روی آن تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌هایی که شیائومی برای این مدل قرار داده، استفاده از قابلیت QC3 یا همان شارژ سریع است که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

علاوه بر این با دو بار فشردن کلید پاوربانک، وارد مود ولتاژ پایین خواهید شد و می‌توانید ساعت هوشمند و هندزفری‌های خود را نیز با خیال راحت با آن شارژ کنید. این مدل بهترین پاور بانک شیائومی با ظرفیت 20 هزار است.

راو پاور مدل RP-PB1205

بهترین پاور بانک 20000
  • ظرفیت: 20 هزار
  • وزن: 412 گرم
  • ابعاد: 7.8 در 5.8 در 2.5 سانتی‌متر
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر

بهترین پاور بانک 20000 که در این راهنمای خرید پاور بانک می‌توان به آن اشاره کرد، راو پاور مدل RP-PB1205 نام دارد. این مدل یک انتخاب با ظاهری زیبا است که پورت‌های کاملی دارد و به همین دلیل با انواع شارژرها می‌توان پاور بانک را شارژ و با کابل‌های متنوع نیز می‌توان دستگاه‌های مختلف را شارژ کرد.

این مدل که از بهترین پاور بانک های 2023 محسوب می‌شود، ظرفیتی 20000 میلی آمپر ساعتی دارد. این پاور بانک فوق‌العاده به تکنولوژی شارژ سریع آیفون با توان 20 وات و تکنولوژی شارژ سریع گوشی‌های اندروید با توان 18 وات مجهز است.

پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 دارای دو عدد پورت ورودی و سه عدد پورت خروجی بوده و به قابلیت شارژ همزمان 2 دستگاه مجهز است. جنس بدنه این پاور بانک پلاستیک است و باتری لیتیوم پلیمری دارد.

این بهترین پاور بانک 20000 راو پاور در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز یشمی تولید شده، وزن آن 412 گرم بوده و در ابعاد 7.8 در 5.8 در 2.5 سانتی‌متر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

بهترین پاوربانک در بازار ایران

سیلیکون پاور مدل QS28

  • ظرفیت: 20 هزار
  • وزن: 405 گرم
  • ابعاد: 14 در 7 در 2.8 سانتی متر
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری

این محصول هم یکی دیگر از بهترین پاور بانک های 2023 به شمار می‌رود و برای افرادی مناسب است که به تعداد دفعات زیاد شارژ نیاز دارند و جابجایی وزن 405 گرم برای آنها مشکل نیست.

این پاور بانک از شارژ سریع تا 18 وات پشتیبانی می‌کند و به تکنولوژی Power delivery (USB PD 18W) برای شارژ سریع آیفون و تکنولوژی Qualcomm Quick Charge (QC 3.0) برای شارژ سریع گوشی‌های اندروید مجهز است.

این محصول دو پورت ورودی (یکی پورت USB-C و یکی پورت Micro-USB) دارد و خروجی‌های آن نیز دو پورت USB-A و یک پورت USB-C هستند. بدنه این مدل از پلاستیک است و قابلیت شارژ همزمان 3 دستگاه را دارد. نشانگر درصد شارژ دیجیتال نیز در آن به کار رفته است. برای خرید یک مدل مناسب از این شارژرهای همراه باید قیمت بهترین پاور بانک بازار را نیز در نظر گرفت و نسبت به بودجه خود اقدام به خرید کرد.

انرجایزر مدل UE10054

بهترین پاور بانک های 2023
بهترین پاور بانک 2023
  • ظرفیت: 10 هزار
  • وزن: 228 گرم
  • ابعاد: 6.3 در 1.6 در 14.1 سانتی متر

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10054 که در این راهنمای خرید پاور بانک به آن می‌پردازیم، محصولی با مشخصات قابل توجه و کیفیت ساخت بالا است که به راحتی در گروه بهترین پاور بانک های 2023 قرار می‌گیرد و با تامین شارژ مورد نیاز انواع گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های هوشمند نیاز کاربران به پریز برق در بیرون از منزل را برطرف می‌کند.

این مدل 228 گرم وزن دارد و کاملا سبک وزن است و با قرار گرفتن در کیف و حتی جیب لباس شما، سهولت در حمل را به ارمغان می‌آورد. این پاوربانک از پلاستیک فشرده ساخته شده تا در برابر انواع ضربه و خطرات احتمالی مقاومت بسیار بالایی را نشان دهد.

روی بدنه زیبا و مقاوم UE10054 دو درگاه خروجی USB دیده می‌شود که شارژ دستگاه‌های مختلف را با ولتاژی معادل 5 ولت و شدت جریانی برابر با 2.1 آمپر تامین می‌کند. همچنین با استفاده از فناوری مدیریت هوشمند شارژ، ارسال جریان را پس از تکمیل شدن شارژ به طور خودکار متوقف می‌کند تا هیچ‌گونه آسیبی به باتری دستگاه وارد نشود.

این مدل که از بهترین پاور بانک های 2023 است، از قابلیت Fast Charge پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان کوتاهی شارژ گوشی را از صفر به صد در صد می‌رساند.

اکو مدل E20000

  • ظرفیت: 20 هزار
  • وزن: 400 گرم
  • ابعاد: 13.7 در 6.8 در 2.8 سانتی متر

پاور بانک ECHO مدل E20000 که بهترین پاور بانک 20000 بازار است به همراه 2 کابل TYPE-C و لایتنینگ) که متصل به بدنه هستند کاربر را از کابل بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر کابل‌های متصل به پاور در این محصول، یک درگاه خروجی نیز در نظر گرفته شده که شدت‌ جریان خروجی در آن 2 آمپر است.

درگاه دیگر، Type-C است که از طریق آن می‌توانید با شارژر مناسب ترجیحاً 3 آمپر و بیشتر خود پاوربانک را شارژر کنید. حتی می‌توانید با استفاده از این درگاه و کابل تایپ سی گوشی خود را نیز شارژ کنید.

میزان ولتاژ ورودی و خروجی در پاوربانک اکو مدل E20000 بین 5-9 و 12 ولت متغییر است که متناسب با شارژر شما به صورت اتماتیک تعیین می‌شود. همچنین این محصول با بهره گرفتن از پردازنده ساخت اکو به صورت هوشمند در برابر افزایش ولتاژ، دما و جریان محافظت شده است.

بر روی بدنه این پاوربانک که از بهترین پاور بانک های 2023 است، نشانگرهای LED قرار گرفته‌اند که وضعیت شارژ را نشان می‌دهند. این محصول با انواع گجت‌های هوشمند مثل دوربین، تبلت، گوشی سازگار است.

جمع‌بندی

بررسی و معرفی بهترین پاور بانک 2023 موضوعی بود که در این مطلب به آن پرداختیم. در دنیای امروز وجود پاور بانک نیز مانند گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شخصی، یک ضرورت مهم است و می‌بینیم که تقریبا تمام مردم از آن استفاده می‌کنند. شاید قیمت بهترین پاور بانک بازار با امکانات و ویژگی‌های مناسب اندکی بالا باشد و انتخاب و خرید یک مدل مناسب را سخت کند؛ به همین دلیل سعی کردیم در راهنمای خرید پاور بانک بهترین‌ها را به شما پیشنهاد کنیم که با قیمت مناسب بتوانید گزینه مورد نظر را پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین پاور بانک 30000 کدام است؟

ظرفیت پاور بانک یک موضوع مهم است که باید هنگام خرید به آن دقت داشت. خرید یک پاور بانک ظرفیت بالا می‌تواند نگرانی شما از بابت تمام شدن شارژ گوشی یا … را برای همیشه برطرف کند. از بین مدل‌های معرفی شده در اینجا شیائومی مدل PB3018ZM بهترین پاور بانک با ظرفیت 30000 است.

بهترین پاور بانک شیائومی کدام است؟

پاور بانک مدل PB3018ZM را می‌توان به‌عنوان بهترین پاور بانک شیائومی معرفی کرد؛ زیرا بسیار باکیفیت است و توانایی بالایی در انجام وظیفه خود به بهترین شکل دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین پاور بانک های 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر