;
coinex

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار ؛ کدام پاوربانک را بخریم؟

اگر همواره با خالی شدن باتری گوشی خود مشکل دارید، بهتر است یک پاوربانک باکیفیت خریداری نمایید. به همین منظور، با بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار همراه ما باشید.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون شامل موارد بسیار زیادی می‌شوند که در این نوشتار از تکراتو، قصد داریم به بررسی برخی از آن‌ها بپردازیم. اخیراً با رشد روزافزون علم و فناوری، استفاده از گوشی‌های موبایل نیز افزایش پیدا کرده است. شما احتمالاً ساعات بسیار زیادی از روز را از گوشی همراه خود استفاده می‌کنید. همان طور که می‌دانید، استفاده مداوم باعث خالی شدن شارژ باتری گوشی می‌شود. ازاین‌رو، شما نیاز مداوم به شارژ کردن گوشی خود خواهید داشت.

فرض کنید که به مدت دوهفته در مسافرت هستید و به پریز برق نیز دسترسی ندارید. در این مدت چگونه گوشی خود را شارژ می‌کنید؟ در اینجاست که اهمیت پاوربانک‌ها به میان می‌آید. به همین دلیل افراد بسیار زیادی قصد دارند محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پاوربانک‌های موجود را بشناسند تا بتوانند در مواقع مختلفی که به برق دسترسی ندارند، گوشی خود را شارژ کند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون، از عمر کوتاه باطری این محصولات شکایت داشتند. برخی از افراد می‌گویند که شارژ گوشی‌های آیفون خیلی زودتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار به اتمام می‌رسد.

ازاین‌رو، بهتر است که کسانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، پاوربانک‌های مخصوص به همین برند را نیز بشناسند تا بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند. ما در این نوشتار، برخی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاوربانک های شیائومی

بهترین پاوربانک در بازار ایران

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

آیا به دنبال پاوربانک های جیبی هستید تا بتوانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید؟ در اینجا، می‌توانید چند مورد از بهترین پاوربانک های آیفون را مشاهده نمایید. نکته بسیار جالبی که درباره باتری گوشی‌ها باید بدانیم، این است که قاب گوشی می‌تواند ظرفیت باتری آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

بااین‌حال، ممکن است برخی از افراد به دلیل وزن و ضخامت زیاد این قاب‌ها، از آن‌ها استفاده نکنند. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایلی است که استفاده از پاوربانک‌ها احساس می‌شود.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

بهترین شارژر همراه مخصوص آیفون که افراد زیادی را از خود راضی نگه دارد، دستگاهی است که به‌راحتی در جیب یا کیف شما جا شود و بتواند در زمان کمی گوشی‌ها را شارژ کند. به‌طورکلی، یک پاوربانک قابل‌قبول باید وزن کم، قابلیت حمل بالا و قدرت قابل‌توجهی داشته باشد. پس برای خرید یک پاوربانک باکیفیت، باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید.

همان طور که متوجه شدید، برای خرید یک پاوربانک خوب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. به همین دلیل شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه یک پاوربانک خوب بخریم؟ شما می‌توانید در مقاله مربوط به آن نکاتی در هنگام خرید یک پاوربانک خوب مدنظر قرار دهید را مشاهده نمایید. علاوه‌براین، لیست بهترین پاوربانک های 2022 بهترین پاوربانک‌هایی که در سال جدید می‌توانید تهیه کنید را به شما معرفی می‌کند. پس پیشنهاد می‌کنیم از ان غافل نشوید.

بهترین پاوربانک‌های آیفون کدام‌اند؟

باتوجه‌به موضوعاتی که تاکنون گفتیم، برخی از بهترین پاوربانک‌های قابل‌حمل برای گوشی‌های آیفون را در این نوشتار گردآوری کرده‌ایم. با استفاده از این پاوربانک‌ها، شما می‌توانید کمی به عمر باتری گوشی آیفون خود بیفزاید.

اگرچه ممکن است قیمت برخی از این محصولات کمی زیاد باشد، اما به نظر می‌رسد که کاملاً ارزش هزینه کردن را دارند؛ بنابراین، شما می‌توانید وقتی به برق دسترسی ندارید، به‌راحتی از این محصولات استفاده نمایید. علاوه بر این، ما تلاش کرده‌ایم که برخی از دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه را نیز در این لیست بگنجانیم تا کسانی که توانایی خرید پاوربانک‌های گران‌قیمت را ندارند، از آن‌ها استفاده کنند. برای شناختن بهترین پاوربانک های آیفون همراه ما باشید.

پاوربانک انکر مدل PowerCore مغناطیسی

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

به جرئت می‌توان گفت بهترین شارژر همراه مخصوص آیفون پاوربانک انکر مدل PowerCore است. این پاوربانک با قیمت ۵۵ دلار در بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت این هزینه، از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. این محصول به دلیل داشتن قابلیت بی‌سیم و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، می‌تواند به‌راحتی گوشی شما را شارژ کرده و به عمر باتری آن بیفزاید.

نکته جالب‌توجهی که درباره پاوربانک انکر باید بدانید، این است که به‌صورت مغناطیسی (آهنربایی) کار می‌کند. این بدان معنی است که برای شارژ کردن گوشی خود، آن را به پشت تلفن همراه یا قاب آن بچسبانید تا به‌صورت بی‌سیم شارژ شود. شما می‌توانید برای شارژ کردن گوشی آیفون ۱۲ خود، به‌راحتی از این محصول استفاده نمایید. ازاین‌رو، یکی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون به شمار می‌رود.

نکته منفی که درباره این دستگاه وجود دارد، این است که از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی نمی‌کند و فقط شارژر 5 واتی دارد. حتی شارژر آن 7.5 واتی هم نیست و این موضوع، باعث شده بسیاری از افراد از خرید آن پشیمان شوند. این بدان معنی است که احتمالاً برای شارژ کردن گوشی خود، مجبور شوید مدت طولانی از این محصول استفاده کنید تا تلفن همراه شما کامل شارژ شود.

بااین‌حال، اگر می‌خواهید در مدت کمتری گوشی خود را شارژ کنید، می‌توانید از کابل USB استفاده نمایید. این کار باعث می‌شود که سرعت شارژ پاوربانک کمی بالاتر رود. اگرچه این محصول از قابلیت فست‌شارژ بدون استفاده از کابل پشتیبانی نمی‌کند، اما تا حد زیادی راحت و جمع‌وجور است. علاوه بر این، محصول مذکور به‌خوبی به پشت گوشی آیفون شما می‌چسبد و هیچ‌گونه نگرانی درباره افتادن آن نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

پاوربانک موفی PowerStation Plus

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

پاوربانک موفی PowerStation Plus یکی دیگر از بهترین پاوربانک های آیفون در بازار به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. البته لازم به ذکر است که تولید این محصول که با استفاده از کابل کار می‌کند، چند سالی متوقف شده است. این بدان معنی است که شما می‌توانید آن را با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای خریداری نمایید.

پس اگر به دنبال یک پاوربانک باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، موفی PowerStation Plus می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. تنها موضوعی که هنگام خرید این محصول و سایر بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون باید به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه دست‌دوم و خرابی خریداری نکنید.

البته باید بدانید که این دستگاه هم مانند مورد قبلی، از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی نمی‌کند و شما نمی‌توانید در مدت کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید. با‌این‌حال، روی آن را نوعی پارچه پوشانده و همچنین باتری آن نزدیک به ۶۰۴۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. علاوه بر موارد ذکرشده، این محصول دارای یک کانکتور لایتنینگ کم است که به قابلیت‌های آن می‌افزاید.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

برای شارژ کردن گوشی‌های آیفون خود با استفاده از موفی PowerStation Plus، از طریق کابل USB این کار را انجام دهید. شاید برای شما جالب باشد که با استفاده از این کابل، شما می‌توانید همزمان دو دستگاه را با استفاده از این پاوربانک شارژ کنید.

همچنین اگر قصد دارید پاوربانکی با ظرفیت بالاتری خریداری کنید، می‌توانید مدل PowerStation Plus XL را در نظر بگیرید که ظرفیت باتری آن بیشتر از ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر است که بسیار عالی به نظر می‌رسد. بااین‌حال، این محصول کمی ضخیم به نظر می‌رسد و ممکن است برخی از افراد آن را دوست نداشته باشند.

با استفاده از این محصول جذاب و کاربردی، شما می‌توانید گوشی آیفون خود را به‌راحتی و کامل شارژ کنید و حتی می‌توان به‌صورت بی‌سیم نیز از آن استفاده کرد. این در حالی است که نسخه PowerStation Plus از قابلیت بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ کردن به کابل نیاز است.

پاوربانک آکی مدل PB-N83 Mini

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار که طرفداران بسیار زیادی دارد، پاوربانک آکی مدل PB-N83 Mini است. این محصول با ظرفیت باتری بیشتر از ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، می‌تواند گوشی شما را تا مدت زیادی شارژ کند و نگران از بین رفتن باتری آن نباشید.

علاوه بر ظرفیت باتری عالی، این محصول اندازه بسیار کوچک و وزن کمی هم دارد که می‌تواند به قابلیت حمل آن اضافه کنند. بدین ترتیب، شما می‌توانید این محصول را در هر مکان و زمانی مورداستفاده قرار دهید و به‌راحتی آن را به همه‌جا حمل کنید. برای درک بهتر این موضوع، خوب است بدانید که اندازه این محصول از یک کارت اعتباری هم کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

با استفاده از این محصول که بهترین شارژر همراه مخصوص آیفون برشمرده می‌شود، شما می‌توانید گوشی خود را در کمترین زمان شارژ کنید. به نظر می‌رسد که ضخامت پاوربانک آکی تقریباً ۱.۱۸ اینچ (30 میلی‌متر) باشد و برخی از افراد هم گفتند که وزن آن کمی زیاد است. بااین‌حال، پاوربانک آکی PB-N83 Mini یکی از قابل‌حمل‌ترین محصولات موجود در بازار است که به‌راحتی در جیب جا می‌شود.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

به جز محصولات ذکرشده، خوب است بدانید که این محصول به دو صورت ۱۸ واتی با کابل USB تایپ سی و کابل تایپ A در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، شما می‌توانید از قابلیت فست‌شارژ آن نیز بهره ببرید و گوشی خود را در مدت بسیار کوتاهی، کامل شارژ کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید می‌توان از کابل USB تایپ سی آن که یکی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون است، دو استفاده داشت؛ بدین صورت که با استفاده از آن هم می‌توان گوشی و هم پاوربانک را به طور همزمان شارژ کرد.

موضوع دیگری که احتمالاً قصد دارید درباره پاوربانک آکی بدانید، قیمت این محصول است. در حال حاضر، قیمت پاوربانک آکی در بازار نزدیک به ۲۰ دلار است و گاهی اوقات با قیمت کمتر از ۱۳ دلار هم به فروش می‌رسد. این قیمتی فوق‌العاده برای یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری به نظر می‌رسد.

کابل‌های تایپ سی و تایپ A هم جزو این پاوربانک محسوب می‌شوند و کاربرانی که مدل‌های جدید آیفون را دارند، می‌توانند از کابل تایپ سی لایتنینگ آن برای بهره‌مندی از قابلیت فست‌شارژ، استفاده کنند. بدین ترتیب، برخی می‌گویند که برای شارژ کردن گوشی آیفون ۱۲ پرو برای ۶۰ درصد، نزدیک به ۳۰ دقیقه زمان لازم است. پس می‌توان گفت که این محصول، یکی از بهترین پاوربانک های آیفون به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون SE 2022 با شیائومی 12 لایت ؛ پرچمدارانی اقتصادی

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی 12 پرو ؛ نزاع پرچمداران

پاوربانک انکر لایت 1000 میلی‌آمپری

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

اگر به دنبال پاوربانکی با قابلیت شارژ بالا هستید، انکر لایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به نظر می‌رسد. اگرچه برخی از افراد می‌گویند که این محصول نسبت به سایر شارژرهای قابل‌حمل آیفون ضخیم‌تر است، اما برای یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری، ضخامت کاملاً خوب و نازکی دارد.

به دلیل این ویژگی جذاب، این محصول را در لیست بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون آورده‌ایم. شما برای شارژ کردن گوشی‌های خود، باید از کابل USB تایپ سی استفاده کنید. البته این کابل، برای ورودی این پاوربانک است و برای خروجی آن، هیچ کابلی تعبیه نشده است.

پاوربانک راوپاور 15000 میلی‌آمپری

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های آیفون در بازار کنونی، پاوربانک راوپاور است که ظرفیت باتری فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول با ظرفیت باتری ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، قوی‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

این محصول با داشتن شارژر ۱۸ واتی کابل USB از قابلیت فست‌شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کردن گوشی خود، شما باید از کابل USB تایپ سی و تایپ A استفاده کنید. همچنین این دستگاه یک نمایشگر دارد که میزان شارژ باتری را به نمایش می‌گذارد. در حال حاضر، قیمت این محصول به‌اندازه ۴۴ دلار است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۳۰ دلار هم افت کند.

پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

اگر شما به دنبال یک پاوربانک با اندازه مناسب و قابل‌حمل هستید، پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro گزینه‌ای عالی برای شما به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک کابل میکرو USB و همچنین کابل تایپ سی است که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی خود را به‌راحتی شارژ کنید. لازم به ذکر است که این محصول نزدیک به چند سال پیش تولید شده و به همین دلیل هم قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

پاوربانک انکر مدل Anker PowerCore Fusion

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

پاوربانک انکر مدل پاوربانک انکر مدل Anker PowerCore Fusion یکی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون به شمار می‌رود که قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این مدل، در واقع یک شارژر دیواری بزرگ است که مانند یک آداپتور برق کار می‌کنند.

نسخه قدیمی‌تر این محصول، دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بود و اکنون توانسته‌اند و آن را به دوبرابر، یعنی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ارتقا دهند و یک پورت USB هم به آن اضافه کرده‌اند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان، دو دستگاه با استفاده از این پاوربانک شارژ کنید. همچنین این پاوربانک دارای یک نمایشگر کوچک است که به شما این امکان را می‌دهد که با مشاهده و بررسی آن، میزان شارژ را مشاهده نمایید.

پاوربانک آکی بی‌سیم 18 واتی PD

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

اگر به دنبال یکی از بهترین پاوربانک های بی‌سیم در بازار هستید، پاوربانک آکی بی‌سیم  ۱۸ واتی PD گزینه‌ای عالی برای شما به نظر می‌رسد. خوب است بدانید که این پاوربانک هم به‌صورت بی‌سیم و هم سیمی عرضه می‌شود و شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود، از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

بدین ترتیب، این محصول به یک گزینه بسیار عالی برای گیمر‌ها تبدیل شده است و آن‌ها می‌توانند به‌راحتی از آن برای شارژ کردن گوشی‌های خود استفاده کنند. اگر بخواهید از کابل USB تایپ سی آن استفاده کنید، باتری آن 18 واتی خواهد بود. از سوی دیگر، باتری بی‌سیم آن 10 واتی در نظر گرفته می‌شود. پس همان طور که متوجه شدید، این موضوع در انتخاب بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون به خود شما بستگی دارد که بخواهید از قابلیت سیمی آن استفاده کنید یا بی‌سیم.

موضوع مهمی که درباره این دستگاه باید بدانید، ظرفیت باتری فوق‌العاده آن است و شما می‌توانید از باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری آن، در موارد زیادی استفاده کنید. این ویژگی باعث شده که این دستگاه محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران آیفون داشته باشد و به همین دلیل هم ما آن را در این لیست اضافه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست‌های ۲۰۲۲

بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان

پاوربانک MyCharge HubPlus توربو

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

اگر می‌خواهید بهترین پاوربانک های موجود در سال ۲۰۲۲ مخصوص آیفون را بشناسید، پاوربانک MyCharge HubPlus توربو یکی از جدید‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که با کابل لایتنینگ و تایپ سی وارد بازار شده است.

خوب است بدانید که این دستگاه کاربردی از قابلیت فست‌شارژ استفاده می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از کابل USB، گوشی خود را در کمترین زمان شارژ کنید. طبق آزمایش‌هایی که انجام شد، متوجه شدیم که این پاوربانک می‌تواند گوشی آیفون را تا ۷۰ درصد شارژ کند. همچنین لازم به ذکر است که این پاوربانک فست‌شارژ دارای ظرفیت باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

پاوربانک Nimble Champ

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

شارژر قابل‌حمل Nimble Champ یکی از بهترین محصولاتی است که در این زمینه در اختیار شما قرار می‌گیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این محصول از پلاستیک‌های بازیافتی تولید شده است. به همین دلیل هم به نظر می‌رسد که برای خرید این محصول سازگار با محیط‌زیست، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

این محصول که یکی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون به شمار می‌رود، دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. علاوه بر این، پاوربانک Nimble Champ از قابلیت فست‌شارژ (۱۸ وات) پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید سرعت شارژ گوشی خود را افزایش دهید.

کلام آخر

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار شامل موارد بسیار متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، تنها به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم قصد خرید یک پاوربانک باکیفیت را دارید، بهتر است نوشتار بالا را مطالعه فرمایید و طبق موضوعاتی که تاکنون ذکر کردیم، بهترین مورد را انتخاب کنید. همان طور که متوجه شدید، شما باید هنگام خرید یک پاوربانک موضوعات زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا بعداً از انتخاب خود پشیمان نشوید. پس مطالعه جستار بالا می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد.

سؤالات متداول

بهترین پاوربانک مخصوص گوشی‌های آیفون که از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی می‌کند، کدام است؟

پاوربانک آکی مدل PB-N83 Mini یکی از بهترین پاوربانک‌هایی به نظر می‌رسد که برای گوشی‌های آیفون در دسترس است. این محصول با ظرفیت باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، به شما این امکان را می‌دهد که در مدت کوتاهی گوشی خود را کامل شارژ کنید.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین پاوربانک برای گوشی‌های آیفون کدام است؟

پاوربانک LinearFlux Hypercharger Pro با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید محصولی با قیمت مناسب خریداری کنید، این مورد، گزینه‌ای عالی برای شما در نظر گرفته شده است.

کدام یک از پاوربانک‌های موجود در بازار، سازگار با محیط‌زیست هستند؟

ازآنجاکه پاوربانک Nimble’s Champ با استفاده از پلاستیک بازیافتی تولید شده است، کاملاً با محیط‌زیست سازگار است و شما می‌توانید به‌راحتی آن را خریداری کنید. بااین‌حال، قیمت آن کمی بیشتر از سایر موارد مذکور در این لیست است.

بیشتر بخوانید:

منبع: cnet

نظر شما درباره این پاوربانک‌ها چیست؟ به نظر شما بهترین گزینه کدام پاوربانک است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر