coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 اعلام شد

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 مشخص شد. این رویداد بزرگ در شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزاز خواهد شد و سامسونگ محصولات جذابی در آن معرفی خواهد کرد.

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 توسط سامسونگ اعلام شد. سامسونگ در این رویداد ویژه قصد دارد محصولات جدیدی مانند سری گوشی‌های گلکسی زد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را به‌همراه 4 نسخه از ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و تعدادی محصول دیگر معرفی کند. حال بهتر است بدانید که تمامی این محصولات گفته شده تا کمتر از یک ماه دیگر در رویداد معرفی محصولات سامسونگ معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ از نسخه جدید گلکسی S21 FE رونمایی کرد

سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 را اعلام کرد

سرانجام سامسونگ زمان دقیق برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود را اعلام کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ قصد دارد تا این رویداد را در شهر سئول کره‌ جنوبی میزبانی کند و در این رویداد شاهد معرفی دستگاه‌های تاشوی جدید گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 خواهیم بود.

پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ تا پایان سال جاری رویداد دیگر گلکسی آنپکد Unpacked خود را برگزار می‌کند. اکنون غول فناوری کره‌ای زمان دقیق برگزاری این رویداد را تایید و اعلام کرده گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ زودتر از حد انتظار رونمایی می‌شوند.

سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 را اعلام کرد

طبق اعلام سامسونگ رویداد گلکسی Unpacked بعدی در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) و ساعت 14:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. سامسونگ از سال 2010، رویدادهای گلکسی آنپکد خود را در شهرهایی مانند بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار کرده است. حال این شرکت قصد دارد رویداد بعدی خود برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشو این شرکت، یعنی گلکسی Z فلیپ 5 و Z فولد 5 را در سئول برگزار نماید.

رویدادهای Galaxy Unpacked سامسونگ معمولاً با معرفی گوشی‌های این شرکت آغاز و سپس قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند. تصاویر تبلیغاتی جدیدی مربوط به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ به دست آمده که بر اساس آن‌ها، این شرکت قصد دارد چندین محصول جدید را در این رویداد معرفی کند.

سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 را اعلام کرد

به احتمال زیاد در این مراسم علاوه بر دو گوشی تاشو سری Z از ساعت‌های سری گلکسی واچ 6، ایربادهای بادز 3 و تبلت گلکسی تب اس 9 نیز رونمایی خواهند شد. در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده می‌توان چهار محصول جدید سامسونگ را مشاهده کرد.

تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا بیشتر تصویر را اشغال کرده است. در کنار آن ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 به چشم می‌خورد و گلکسی زد فلیپ 5 نیز خودنمایی می‌کند. همچنین می‌توان ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 6 را نیز در تصویری مشاهده کرد. ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic حاشیه چرخان دارد و نسخه معمولی نیز از نسل قبلی نازک‌تر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر