;
coinex

سامسونگ از نسخه جدید گلکسی S21 FE رونمایی کرد

با وجود اینکه این روزها در انتظار رونمایی از گلکسی S23 FE هستیم، اما سامسونگ در سکوت خبری نسخه جدید گلکسی S21 FE را در هند معرفی کرده است.

طی بیانیه‌ مطبوعاتی سامسونگ، نسخه جدید گلکسی S21 FE با تراشه‌ جدیدی در هند عرضه خواهد شد. با وجود اینکه از تاریخ عرضه این گوشی بیش‌ از یک سال می‌گذرد، حالا نسخه‌ای از آن در هند عرضه شده که به تراشه‌ Snapdragon 888 با گرافیک Adreno 660 و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز است.

این گوشی جدید قرار است تحت عنوان Galaxy S21 FE 5G 2023 برای کاربران هندی در دسترس قرار بگیرد. احتمالاً این گوشی در رنگ آبی هم برای کاربران ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

عرضه نسخه جدید گلکسی S21 FE

طبق گزارش GSMArena، گلکسی S21 FE سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.4 اینچ 2X Dynamic AMOLED و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 25 وات خواهد بود

نسخه جدید گلکسی S21 FE

درحال‌حاضر سامسونگ تاریخ دقیق عرضه‌ مدل جدید گلکسی اس 21 اف ای را مشخص نکرده است. این شرکت پیش‌تر گوشی مذکور را با تراشه‌ Exynos 2100 در هند روانه بازار کرده بود و مدل‌های بین‌المللی از تراشه‌ Snapdragon 888 استفاده می‌کنند.

همچنین شایعات تأییدنشده‌ای حاکی از معرفی گلکسی S23 FE توسط سامسونگ در آینده نزدیک است. احتمالاً این گوشی هم در دو مدل با تراشه‌ اسنپدراگون و اگزینوس ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه جدید گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من که همون اس ۲۱ اف ای قبلی سامسونگ رو دارم و فکر نکنم فرقی هم بکنه و تازه زشت تر هم شده خود لش ۲۱ اف ای واقعا عالیه

    پاسخ

    آیا این گوشی به ایران هم وارد میشه یا فقط برای بازار هند است؟ بخاطر چیپ اسنپ احتمالا گوشی بهتری باشه اما عده ای میگن گوشی مونتاژ هند دارای مشکلات نرم افزاری یا تفاوتهای با مدل ویتنام است!
    نظر شما چیست؟

    پاسخ