;
coinex

تبلت آنر X8 پرو رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

تبلت آنر X8 پرو معرفی شد. کمپانی چینی آنر، امروز از نسل جدید تبلت‌های میان‌رده خود با مشخصاتی مناسب و قیمتی رقابتی پرده برداشت.

تبلت آنر X8 پرو با صفحه‌نمایش باکیفیت و قیمت رقابتی معرفی شد. شرکت چینی آنر، تبلت میان‌رده جذاب خود را با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب با هدف گرفتن سهم بیشتر در بازار تبلت‌ها معرفی کرد.

بنابر اطلاعات مشخص شده، قلب تپنده X8 پرو را پردازنده‌ اسنپدراگون 685 تشکیل داده که در کنار 4 تا 8 گیگابایت حافظه رم تجربه‌ای بی‌نقص از کاربری یک گجت هوشمند را به ارمغان آورد. در ادامه به شرح مشخصات این تبلت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های سامسونگ 2023 ؛ راهنمای خرید تبلت سامسونگ

تبلت آنر X8 پرو رسما رونمایی شد

کمپانی آنر در رویداد امروز خود از چندین محصول جذاب و جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات، تبلت آنر Pad X8 Pro است که طراحی جذاب و مشخصات فنی درخور توجهی دارد و محصولی عالی برای تماشای محتوای چندرسانه‌ای به شمار می‌رود.

تبلت آنر پد ایکس ۸ پرو با اندازه ۱۱.۵ اینچی خود، بزرگتر از مدل استاندارد پد ایکس ۸ است که ابعادی ۱۰.۱ اینچی داشت.

تبلت آنر X8 پرو رسماً رونمایی شد

همچنین صفحه‌نمایش IPS LCD این دستگاه هم رزولوشنی 2000 در 1200 پیکسلی داشته و قادر به نمایش 100 درصد از طیف رنگ sRGB است.

علاوه بر این، حداقل و حداکثر روشنایی این پانل‌ها، به ترتیب برابر با ۲ و ۴۰۰ نیت بوده و نرخ نوسازی، برابر با ۱۲۰ هرتز ( یا ۹۰ هرتز یا ۶۰ هرتز) خواهد بود. آنر Pad X8 Pro همچنین با بهره‌گیری از شش اسپیکر (دو اسپیکر در هریک از سه طرف) قادر به ارائه کیفیت صدایی عالی است.

تبلت Honor Pad X8 Pro همچنین به تراشه اسنپدراگون 685 مجهز است و در نسخه‌های مختلف در ظرفیت‌های رم 4 و 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگ روانه بازار خواهد شد.

تبلت آنر X8 پرو رسماً رونمایی شد

این تبلت همچنین از سیستم‌عامل MagicOS 7.1 بر پایه اندروید 13 بهره می‌برد و به یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی هم مجهز است.

آنر Pad X8 Pro همچنین از بدنه‌ای فلزی و بسیار نازک بهره می‌برد؛ به‌طوری که ضخامت آن در باریک‌ترین بخش به 6.9 میلیمتر رسیده و وزن آن 495 گرم است.

ظرفیت باتری این تبلت آنر نیز برابر با ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعت است که قادر به تامین انرژی برای ۱۳ ساعت تماشای ویدیو است. این باتری همچنین با توان ۲۲.۵ وات قابل شارژ خواهد بود.

تبلت آنر پد ایکس ۸ پرو همچنین در سه رنگ مختلف و با طراحی مشابه با گوشی آنر پلی ۴۰ روانه بازار خواهد شد. تبلت میانرده و کاربردی آنر همچنین از امروز قابل سفارش دادن خواهد بود و در نسخه ۶/۱۲۸، قیمتی ۱۵۰ دلاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مغرفی و مشخصات تبلت آنر X8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر